2012. november 30., péntek

33.rész

 A lányokkal csodás napot töltöttünk el Londonban. Ahogy vissza mentünk a lányokkal Louis házába átvettük a pizsamákat és betettünk egy horror filmet. Egyikőnk se gondolta hogy ez ilyen ijesztő lesz. 
-El kérlek vedd ezt ki mert nagyon félek-könyörgött Kitty.
-Nem. Képzeld el hogy melletted van Justin.-mondta El.
Ahogy vége lett a filmnek ( amit nem bántunk meg) elmentünk a konyhába valami édességet keresni. Akkor hirtelen elment az áram pont mint a filmben. Darcy és Kitty elkezdtek sikítani El pedig csak nevetett. 
-Lányok nyugi, csak elment az áram. Ott vannak a zseblámpák-mondta El.
Mindenki magához vett egy zseblámpát és leültünk a kanapéra. Vártuk hogy visszajöjjön az áram. De akkor hirtelen egy ajtó csapódást hallottunk. Itt már mindannyian féltünk. Egyszer csak éreztem valami szelet.
-Lányok ti is éreztétek?-kérdeztem remegő hanggal.
-Stacy ne ijesztgess így is eléggé félek-vágta rá Darcy.
-Lányok most már én is félek-mondta nekünk El.
-Én már mindjárt sírok.-mondta Kitty.
Egyszer csak elindult valami felénk. Itt már el kezdtünk sikítozni. Amikor felcsukták a villanyt.....
-Lányok mit sikítozgattok?-kérdezte Louis és a fiúk rajtunk nevettek.
-Őőő..Hát az úgy volt hogy..-kezdte el Eleanor.
-Csak horror filmet néztünk és...-mondtam én.
-Aztán elment az áram...-mondta Darcy.
-És megijedtünk.-vágta rá Kitty.
A fiúk elkezdtek nevetni majd Harry odajött hozzám, átölelt és fülembe suttogta hogy "Itt vagyok ne félj". Harry és én úgy döntöttünk hogy mi is itt alszunk. Úgyhogy felmentünk a másik vendég szobába. 
-Harry Austin Mahone mit keres itt?-kérdeztem tőle.
-Úgy néz ki hogy duettezünk majd.-mondta Harry.
-Oh értem.-mondtam.
Harry rám mosolygott és lementünk a többiekhez beszélgetni. Austin oda ült Darcy mellé és folyamatosan kérdezett tőle:
-Austin vagyok. És te?-kérdezte csillogó szemeivel.
-Darcy Stone vagyok.-mosolygott rá Darcy.
-Van barátod?-kérdezte Austin.
-Tudod elég bonyolult az ügyem Josh-sal és nem tudom hogy akkor most járunk-e vagy sem. Szóval talán.-mondta nevetve Darcy.
Austinon látszott hogy nagyon bejön neki Darcy. Harry beszélt is Austinnal erről a dologról és úgy néz ki hogy szerelmes lett Darcyba pedig nem is ismeri.
-Tuti hogy összejönnek.-súgta nekem Harry.
-Ezt mondtad Josh idejében is.-mondtam.
-De ez most biztos.Fogadunk?-kérdezte nevetve.
-Kizárt. Nem mondom hogy nem jönnek össze de azt se hogy össze fognak.-vágtam rá.
-Gyáva.-mondta Harry.
-Tudod ki a gyáva? Akkor egy vacsorában fogadunk.-mondtam neki bizonyítva azt hogy nem vagyok gyáva.
Harry csak nevetett rajtam. Kicsit féltem mert tényleg úgy nézett ki a dolog hogy összejönnek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése