2012. december 14., péntek

1. Díjam :)


Köszönöm az első díjamat nak :) 
                  Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább néhány blognak!
1., 11  Dolog rólam:
 -Directioner vagyok :)
 -Kedvenc 1D-s fiúm Niall és Harry. De az összes fiút imádom :)
 -Hobbim a kézilabda és a blogírás.
 -Kedvenc tantárgyam az angol és jó is vagyok belőle.:)
 -Van egy One Direction-os oldalam a facebookon és van egy oldalam a blognak is.:)
 -Imádok énekelni.
 -Kedvenc innivalóm a fanta és a pepsi.
 -Demi Lovato a példaképem. Mert ő fel tudott állni amikor olyan helyzetben volt.
 -4 legjobb barátnőm van. Az egyik a testvérem :)
 -A tantárgy amit utálok az a fizika és a kémia.
 -Kedvenc városom London és New York.


2., Kérdesekre válaszolok:
1.Mi adta neked az ötletet hogy blogot írj? 
-Egyik angol órán elkezdtem ábrándozni hogy milyen lehet az hogyha híresség a barátod. Gondolkodtam és arra jutottam hogy amit érzek és ahogy elképzelem az egészet leírom egy blogba.

2. Miért szeretsz történetet/történeteket írni? 
-Mert amikor én írok olyankor senki nem mondhatja meg hogy mit írhatok le benne. Saját képzeletemre van bízva ami jó dolog.:)

3. Mennyi blogod volt eddig? 
-2 blogot írok de az utóbbi időben csak ezt használom.

4. Szereted a milka csokit? :3 
-Imádom.<3

5. Milyen történeteket szoktál olvasni?
-Számítógépen csak is 1D-s történeteket amúgy pedig mindent elolvasok aminek megtetszik a borítója. Egyébként nem nagyon szeretek olvasni.

6. Írás vagy inkább olvasás?
-Írás. Nem szeretek annyira olvasni.

7. Van twittered?
-Van--> https://twitter.com/Zitaa_Rausch

8. Mi volt eddig a  legfurcsább dolog ami veled történt?
-Nem részletezem. Annyit elárulok hogy nagyon rémisztő volt és hogy senki ne próbálja ki.

9. Szerelmes vagy?
-Igen. 5 tökéletes srácba akikről tudom hogy soha nem lesznek az enyéim.

10. Mi inspirál a blogíráshoz?
-A képzeletem.

11. Írás közbe szoktál valami más tevékenységet is csinálni? 
-Zenét hallgatok. Ha szomorú részt próbálok írni akkor lassú zenét ha viszont olyan bulisabbat vidámabbat akkor pedig pörgősebb zenét.


3., Az én kérdéseim:
1.Ki a kedvenc 1D-s fiúd?
2.Ki a példaképed?
3.Ki/Mi ösztönzött arra hogy blogot kezdj írni?
4.Ha te lennél az egyik fiú barátnője, akkor milyen munkába kezdenél?
5.Miről szól a blogod? (5-6 mondatban írd le )
6. Hány éves vagy?
7.Melyik a kedvenc dalod a 'Take Me Home'-ról?
8.Közösen vagy egyedül írsz blogot?
9.Van twittered/ask.fm-ed?
10.Van a blogodnak facebookon csoportja/oldala?
11.Mit gondolsz Haylor-ról?


4., A blogok akiknek ajánlom ezt a díjat: 

3 megjegyzés: