2013. február 19., kedd

Még egy díj. :)

 Köszönöm a díjat Eminek. Íme a blogja: agirlslifewithharry.blogspot.hu



1. Tedd ki a blogodra.
2. Írj öt dolgot magadról. 
3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! 
4. Tegyél fel öt kérdést azoknak, akiknek küldöd!
5. Küldd tovább 5 blognak! (Csak azoknak, amelyek valóban megérdemlik.)


1. Kitettem :)


2. -2012.február 22-én ismertem a fiúkat, azóta vagyok Directioner.
    -Kedvenc tantárgyam az angol. (Már csak a fiúk miatt is)
    -Kézilabdázok.
    -Ezen a blogon kívül, más blogokat is vezetek.
    -8. osztályos vagyok


3. 1.Hány éves vagy? 14. Perrievel születtem egy napon csak ő pár évvel hamarabb:D
    2.Mióta írsz? Szeptember elején kezdtem.
    3.Kedvenc elfoglaltságod? Barátokkal lenni..Vagy nem is tudom.
    4.Kedvenc film?  Most még a Marley és Én aztán pedig az 1Din3D lesz:D
    5.Kedvenc színész? Sok mindenkit szeretek :)

4. 1.Ki a kedvenc énekesed?
    2.Ki a példaképed?
    3.Mi ösztönöz arra, hogy blogot írj?
    4.Van egyéb másik blogod?
    5.Ki"k"  a kedvenc 1Ds fiúd/fiúid?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése