2013. július 20., szombat

FIGYELEM!!!

Hölgyeim és Uraim!
Nem tudom igazából, szerintem 99%-ban lányok olvassák a blogom.
Szóval..Olvastam a 90. részhez amiket írtatok kommenteket. Nem hiszitek el, de én megkönnyeztem. Miattatok csinálom ezt, és annyira boldog vagyok, hogy ez az egész tetszik nektek. Komolyan, nincs ennél jobb. Szóval ezt köszönöm nektek!
Tegnap felléptem a blogra, hogy megnézzek ezt azt, rendezzek egy pár dolgot. Remélem tetszik az új design, ezt most egy ideig meghagyom. Aki az elejétől olvassa a blogom az tudja, hogy ha valami szinte minden 2. rész után változott az a design. Rengeteg fejlécet kaptam, és változtattam a külsőn. Ez úgy mond egy hóbort nekem. Mindig változtatok, hogy megnézzem nektek mi tetszik. Szerintem aki betéved a blogra, az is elfogja kezdeni olvasni, mert egy jó külső nagyot dob az egész blogon. Aztán az, hogy 66 feliratkozóm van, ez meg..Úristen. Teljesen ledöbbentem. Legfőbb célom 100 feliratkozóig eljutni, de ez nem fog össze jönni, mivel nincs olyan jó blogom. Nem részletezem tovább.
Itt van néhány komment amik ösztönöztek, és volt amit meg is könnyeztem:

 "Névtelen: szia, sajnálom hogy névtelenül írok, de muszáj kommentelnem mert ez eszméletlen!!!! Imádom.teljesen bele tudom élni magam és egyszerűen tökéletes.<3 nem találok rá szavakat. Felváltva sírok a szomorúságtól és harapdálom a körmömet izgalmamban miközben a blogod olvasom. Imádom és várom a 2. évadot:))"    (90.rész)


"Nagy Petra: Olyan jó ötleteid vannak mindig.!Fordulatos a blog és egyszerűen nem lehet nem imádni.!Csak így tovább!:D <3 XX"       (88.rész)


"RiTa Kállai:Nagyon szeretem a blogodat! Minden egyes részt izgatottan vártam és kíváncsi voltam hogy most melyik csavar következik. Beismerem voltak részek amiket végig röhögtem és olyan is, hogy bekönnyezett a szemem. Volt itt minden! Boldogság, szerelem, halálfélelem. Ez a komment nem egészen ide illik, de én most írom meg, hogy biztosan elolvasd! Már csak négy rész és ennek a történetnek vége bár többen próbáltunk meggyőzni a 2. évaddal kapcsolatban, de jó ez így is. Én most előre megköszönöm, hogy megírtad ezt nekünk/nekem. A másik blogodat is végig fogom olvasni és ha még több lesz akkor azt is! Nem szabadulsz meg tőlem egykönnyen! Szóval siess a következővel és azt is úgy írd meg, mint ezt és az előzőket! Siess, várom!
Rita xx   (86.rész)
"Fruzsina Albert:Nagyon jó fantáziákkal teli lány vagy...remélem lesz 2.évad! Tegnap kezdtem el olvasni és máris a végére értem...én is hasonlót éltem át mint Stacy! Sztem elmehetnél újságírónak vagy akár egy könyvet is írhatnál ebből a jó kis blogból."   (83.rész)


"Névtelen:Uhhh basszus, komolyan mondom, hogy az idegeimen táncolsz. Nem elég, hogy ilyen kikúrt jó írsz,de mindig a legjobb résznél hagyod abba. ;) imádom ahogyan írsz, és a sztorit is imádom. :) Egyszerűen zseniális, csak így tovább... ;)"  (79.rész)



Ennyi kommentet hoztam most. De akár minden kommentet kiemelhetnék, szinte mindegyikben volt valami ösztönző. Összesen a 90 rész alatt, 568 kommentet hagytatok magatok után. Eszméletlenek vagytok!!
Nem vagyok a legjobb, nem törekszem annak lenni, mert mindig lesz olyan aki jobb lesz mint én. Ebbe a blogba bele tettem szívemet lelkemet, akinek nem tetszik akkor közölje velem a hibáim. Ha a történet eleve nem tetszik, akkor..Neki nem tudok mit mondani, keressen másik blogot. Nem tudok mindenki kedvére tenni.
Akik olvassák soha nem leszek elég hálás, hogy ezt valamivel is viszonozzam nektek. Nem fogom tudni, mert ti olyan kedvesek, és szeretni valóak vagytok egytől egyig. Mindig kommenteltek, persze van kommenthatár, de bőven átszoktátok lépni, és ez..Ez a legjobb érzés mikor egy rész után fellépek és több mint 5 komment van rajta. Köszönöm!
Másik két blogom is van ahova fel lehet iratkozni: Shattered Dreams. és a Dance with me to the end of love.





ÉS AKKOR A MÁSODIK ÉVAD!!

Rengeteget agyaltam, hogyan és miként kéne megírnom a 91-es részt, na meg hogy mikorra. A döntésem még nem olyan biztos, de 60%-ban úgy néz ki, hogy augusztus 10-jén, felteszem a 91.részt.
Hogy miért ilyen soká? Mert az izgalmak (már akit érdekel) csak jobban forranak. Kérdések fognak benned megtelni, ami nekem csak jó. (Ez kicsit morbidul hangzott)
SZÓVAL. Ha minden jól megy AUGUSZTUS 10. ÉS 91.RÉSZ! 
Nagyon izgatott vagyok mit fogtok majd hozzá szólni, remélem ugyanígy fogjátok majd olvasni, mint eddig!
SZERETLEK TITEKET!! <3

                                                             
Puszil titeket: Allison R


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése