2012. szeptember 30., vasárnap

Részlet kérdés 16.

Ahogy felkelt a nap elkezdtem kutatni hogy mi történt Harry és Louis közt. Elsőnek is felhívtam Eleanort hogy meséljen el mindent.
-El találkozzunk valahol.-mondtam neki.
-Rendben. Abban az új kávézóban olyan 15 perc múlva.-válaszolt El.
Le tettem a telefont és elindultam a kávézóba. Ahogy sétáltam London utcáin lejátszódott a fejemben hogy mi történt velem amióta Londonban vagyok. És ahogy sétáltam paparazzik követtek. És Harryn járt az eszem. Annyira bele merültem a gondolataimba hogy már ott is voltam, és El már ott várt engem.
-Stacy..Hé itt vagyok.-szólt Eleanor.
-Oh jövök.-mondtam- El kérlek mesélj el mindent ami Harry és Louis között.
-Hát...ez hosszú..-válaszolt El.
-Kérlek mesélj el mindent az elejétől.
-Szóval..Harry és én még 10 évesek voltunk amikor barátok lettünk. És 6 év alatt legjobb barátok voltunk. Aztán jelentkezett az X-Faktorba és hát..ugye csoportba rakták őket és Louissal legjobb barátok lettek. De gondolom ezt te is tudod.
-Igen én is tudom.-mondtam Elnek.
-Aztán pedig ahogy telt az idő Louis és Harry közt volt valami. Nem szerelem mivel nem vonzódnak saját nemükhöz de mégis volt valami és...De az utóbbi időben már alig beszélnek.
-De miért ?? Mi történt?
-Te...-mondta nekem El.
-Én??-kérdeztem..
El csak nézett rá és bólogatott. Nem értettem hogy miért és furcsáltam is. Megszólalt a telefonom.Harry hívott.
-Stacy rá érsz ma?-kérdezte tőlem Harry.
-Most per pillanat nem érek rá Ellel vagyok.
-Hát oké..-majd letette a telefont Harry.
Eleanor mondta hogy Louis az utóbbi időben megváltozott. És hogy magába fordult.
-Mi történt...-kérdeztem Eltől de ő sem tudott válaszolni.Megcsörrent El telefonja is. Louis hívta.
-"El nem tudom mi van velem de Harryvel nem vagyunk jóba. Nem akarom ezt." majd El felállt az asztaltól és utána nem hallottam mit mondott Louis.Körübelül El 10 percet beszélt Louissal amikor vissza jött az asztalhoz.
-Stacy ki kell őket békítenünk.-mondta nekem.
-Igen..És már ötletem is van -mondtam Elnek.
Az ötletem Elnek nagyon tetszett és el kezdtünk dolgozni az ügyön.

/Következő rész 2 komi után jön és sajnálom hogy nem írtam már kb 4-5 napja de nem tudom h van-e értelme/



















3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.:D kíváncsi vagyok..^^kövit!

    VálaszTörlés
  2. HÜLYE VAGY??!!! na ná hogy FOLYTASD!!!!!♥♥ szeretem..:D♥♥ kíváncsi vagyok :D

    VálaszTörlés
  3. kövitmáár :D :)) és abba ne hagyd!! :) <3 (L) *-*

    VálaszTörlés