2012. október 3., szerda

17.rész

El és én megpróbáltuk kibékíteni a fiúkat így felhívtuk Josht és Justint hogy menjenek el megnézni Nialllt és avassák be a dologba. Niall még a kórházban van de orvosok mondták hogy nagyon gyorsan épül fel fele így 1 héttel hamarabb el hagyhatja a kórházat ami azt jelenti hogy 1 hét múlva már ki jöhet. Addigra pedig Louis és Harry békében lesznek reméljük...
Szóval miután beszéltem Josh-sal és Justinnal azután felhívtuk a lányokat pontosabban Darcyt,Emilyt és Kittyt hogy segítsenek. Danielle pedig elutazott mivel fellépése van Amerikában. De ő is be van avatva.
A lényeg az hogy Harry és Louis egyszerre lesznek  ugyanott.  
-Szóval csajok szeretnénk Harryt és Louist kibékíteni amihez kéne egy pár dolog.-mondta El.
-A terv pedig az hogy csinálunk egy nagy hatalmas házi bulit ahova a barátok lesznek meghívva de kettejüket külön zárjuk.-mondtam.
-És honnan tudjuk hogy ez beválik?-kérdezte Darcy.
-Olyan lesz mint te és Josh.-mondta Emily.- Ti összejöttök ők kibékülnek.-folytatta Emily.
-Ez ugye tudod hogy kicsit hülyén fogalmaztad meg??-kérdezte Darcy.
-Igen de nem lényeg.-mondta Emily. 
A lányokkal elterveztük hogy hogyan csináljuk meg ezt az egészet. 
Ellel úgy döntöttünk hogy ő és Louis elmennek valahova addig mondjuk Doncaster-be. Addig én simán meg tudom szervezni. 
Így El elment haza és Louissal közölte a dolgokat hogy el szeretne menni Doncasterbe. 
Én és a csajok pedig folytattuk teendőinket mert volt mit csinálnunk még. De közben Zayn és Perrievel sétáltunk szembe.
-Stacy szia-köszönt rám Zayn.
-Sziasztok.-köszöntem. 
-Mit csináltok?-kérdezte Zayn.
-Hát neked elmondom ha nem mondod el Louisnak vagy Harrynek.-mondtam neki.
-Ennyire bizalmas?? Akkor mondhatod :P-mondta nekem Zayn.
-Szóval csak annyi hogy ki akarjuk őket békíteni..És rendezünk egy nagy házi bulit. De csak a barátok jönnek el.-közöltem Zanyel a tervet.
-Oks..Segítsek valamiben??-kérdezte.
-Ami azt illeti igen.....-mondtam.


/Hogy Zaynnek mit mondott Stacy megtudod a következő részben. 2 komment és jön a következő rész./

4 megjegyzés:

  1. Gyerüünk!!!! :) <3 köviit:)) :DD

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem tetszik a blogod, de azért még is van 1-2 észrevételem, amit szeretnék veled megosztani, és remélem, hogy nem fogsz haragudni emiatt, én tényleg nem rossz indulatból írom: Szerintem túl gyorsan történnek a dolgok. Túl gyorsan lesznek újra párok...stb. Én ezzel csak azt akarom mondani, hogy az életben is küzdeni kell mindenért. OKé, hogy ez a lány egy mázlista, de akkoris vannak dolgok, amiért küzdeni kell, és nem 5 perc, és már el van intézve!
    Mégegyszer mondom, hogy én ezt nem bunkóságból írom, hanem, mert, ha valamennyire valóságalapon akarsz írni, akkor a kisebb-nagyobb küzdelmeket is bele kell tenned:D de persze...a te blogod, te írod, de töntöd el, hogy mi történik:)ez csak egy tanács és észrevétel...
    Szia:)És remélem, hogy nem haragszol, én tényleg nem akarok bunkózni.!

    VálaszTörlés