2013. december 27., péntek

2//Jobb ez így mindkettőnknek...12.rész.

Sziasztok! Eszméletlen kevesen írtok kommentet, de ezt elnézem mert EZ AZ UTOLSÓ RÉSZ.
Kérlek legalább ide kicsit többen kommenteljetek, miért volt nektek jó ez blog, mit okozott nektek, mit gondoltok az írásmódomról, ilyeneket, csak hogy tudjam, hova kell fejlődnöm.
KÉRLEK!

Szeretlek titeket <3 
Puszi Allison R.


Louis idegesen nézett Harryre, aki dühös tekintettel figyelt mindkettőnket. Féltem. Nagyon féltem.
-Louis mit mondtál? Mi történt? És mi az, hogy szerelmes vagy belé? Mi jogon szereted őt, amikor az enyém? Basszameg a kibaszott esküvődön vagyunk-dühösen beszélt, de a zene miatt aligha hallotta valaki. 
-Félre érted ezt az egészet-mosolyodott el Louis-Én nem vagyok belé szerelmes, én Eleanorba vagyok, és semmi nem történt-próbálta mosni a helyzetet.
Harry megrázta a fejét és neki dőlt a pultnak. Előre nézett, már nem engem vagy Louist, csak bámult a tömegbe.
-Hé, nyugodj le, félre értettél valamit. Elmeséltem Stacynek, hogy mennyire szeretem, de csak mint barát, én nem vagyok képes máshogy nézni rá, ezt értsd meg kérlek, felesleges féltékenykednek Rám meg főképp felesleges-nyugtatta Louis.
No csak, Louisból árad a hazugság, még, hogy felesleges féltékenykednie, főleg Rá. Cöh, ha tudná mi is volt. Louis elsétált én pedig egyedül maradtam Harryvel. A kezeim remegtek, most haragszik rám? Nem tudok mit mondani neki, most nem tudok, ez túl sok információ volt egyszerre, a fejem is megfájdul ettől. A kezemet gyorsan a homlokomhoz kapom, és összeszorítom a szemeim ahogyan egy fájdalom suhan át a fejemen. Harry rögtön észrevesz, és ijedten figyel.
-Baj van?-nézett rám.
Zöld szemei csillogtak, ahogyan a halvány fények érték az arcát.
-Csak a fejem megfájdult, biztos a zajok miatt-hadartam.
-Menjünk ki egy kicsit a levegőre.
Harry elől ment, én pedig mögötte kullogtam. A fejem tényleg fájt, fáradt vagyok. Lassan éjfél, nem csoda, hogy fáradt vagyok, soha nem voltam az a sokáig fent maradok. Pontosabban mindig olyan akartam lenni, de az alvókám mindig győzött. Az udvaron rajtunk kívül még egy pár volt, illetve Zayn egy számomra idegen pasival dumált, illetve dohányzott. Harry leült az egyik kőre, ami a falnak volt támasztva, míg én alig 2 méterre álltam tőle. Csend volt. Percekig csak a friss levegőben bíztam, hogy majd kiment ebből a helyzetből, azaz, hogy elmúlik a fejfájásom és vissza mehetünk. De mondhatni rosszabb lett, most már sajog is.
-Nem tudom hogyan jutottunk el idáig-törte meg a köztünk lévő csendet.
-Hogy érted?-néztem rá.
-Alig beszélünk egymással. Őszintén mikor adtam vagy adtál nekem csókot? Mikor történt köztünk komolyabb testi kapcsolat? Mikor öleltük meg egymást? Őszintén én nem tudom, de az utóbbi 1 hónapban csak élünk egymás mellett. Miért?-továbbra sem engem nézett.
-Ezt úgy mondod, mintha csak én tehetnék az egészről-néztem el a messzi távolba.
-Sajnálom, hogy így értelmezted, de én úgy gondoltam ez a kettőnk hibája, és tudod mi a szar?-nézett rám-Főképpen az én hibám-fejezte be és lenézett a földre.
Elmosolyodott, de ez a tipikus 'balfasz vagyok' mosolya. Leültem mellé a kőre, ruhám megigazítottam, hogy még csak senki nem lásson be se. 
-Hogy tehetném jóvá? Hogy?-nézett rám.
Zöld szemei belemélyedtek a szemembe. Megfogtam Harry kezét, összekulcsoltam az ujjainkat és halványan mosolyogtam rá. Talán még haragszok, de szeretem, és ez ellen nem tudok mit tenni.
-Azzal teszed jóvá, hogy velem vagy. Szeretlek Harry az összes hibáddal együtt, még akkor is ha abból rengeteg van-mosolyogtam őszintén, ahogyan Harry is.
-Szeretlek Stacy, és kérlek bocsáss meg mindenért, a hazugságaimért, és a flegma viselkedésemért. Nagyon fontos vagy nekem, és ezt te is tudod-puha csókot nyomott ajkaimra.
Nem hittem, hogy egy nap még újra megcsókol, vagy hogy újra kimondja, hogy szeret, de megtörtént. Boldog vagyok. Harryvel vissza mentünk a többiekhez, és hajnali 4 óra fele, vége lett a bulinak, így mi is haza mentünk. Harry hátamnak simult, úgy ölelt át.Puha csókokkal hintette be a nyakamat, majd a számat, és megtörtént.

Harry telefonja csörgésére ébredtünk fel mindketten. Homályos látásom csökkentettem azzal, hogy megdörzsöltem a szemeim, majd az órára pillantottam. Dél van. Harry morogva szállt ki az ágyból, és lépett el a gatyájához, ami a székre volt helyezve.
-Anya az-közölte velem.
Harry felvette a telefont, és kisétált a szobából. Fájt a fejem, a hátam, rosszul voltam. Pár perc telt el, és Harry vissza jött a szobába. 
-Elmegyek anyához, segítenem kell neki valamiben. Majd jövök, szeretlek-nyomott egy puszit a homlokomra, és elment.
Itt hagyott. Egyedül voltam ebben a hatalmas házban. Kimásztam az ágyból, és valami kényelmes ruhát vettem fel. Megmosakodtam majd a konyhába mentem ahol egy bögre teát készítettem. Yorkshire teát készítettem, az a legfinomabb tea. Miközben a teám iszogattam, Harryn járt az eszem. Emlékszem amikor megismertük egymást, az első találkozásunkra, az első csókra, az első testi kapcsolatra, mindenre ami vele történt. Emlékszem mennyire szerettem akkor, és most mennyire szeretem, emlékszem miken mentünk keresztül. Ez a kapcsolat rossz irányba hajlik. Érzem. Mindent megtennék Harryért, ő életem szerelme, de nem hagyhatom, hogy olykor a fájdalom győzzön felettünk. Az utóbbi időkben mindig veszekedtünk, azelőtt ez sosem volt így. Háromnegyed év rengeteg idő. Az év eleje óta, nem is beszéltem a családommal. Szörnyű vagyok, mindig minden gondolatom Harry körül forgott, és Anglia körül, de ezen változtatnom kell. Nem hagyhatom, hogy végleg megutáltassam magam a családommal, amikor ők voltak azok akik mindig mellettem álltak akármilyen idiótaságot is tettem. Szeretem őket.Gondolkozás nélkül nyúltam a telefonomért, és anya nevét kerestem ki, majd tárcsáztam.Hosszasan csöngött, azt hittem soha nem veszi fel a telefont.
-Stacy?-szólalt bele.
-Anyu-mosolyogtam.
-Édesem, Úristen te vagy az? Rettenetesen hiányzol nekünk, kérlek bocsásd meg amiket a fejedhez vágtam, és gyere haza, könyörgöm-elcsuklott a hangja.
-Nem haragszom anya-lágyan mosolyogtam.
-Ó Istenem-sóhajtott bele.
-Anya ugye nem sírsz?-ijedten kérdeztem meg.
-Rettenetesen hiányzol, a tudat, hogy azt se tudtam mi van veled, kikészített. Nem tudtam, hogy jól vagy-e, semmit nem tudtam. Nem válaszoltál az sms-ekre, se a telefonjaimra. Azt hittem utálsz-hadarta.
-Jézusom, ki is mentek a fejemből. Egyszerűen minden összejött, és arra se volt energiám, hogy magammal foglalkozzak. 
-Stacy el kell mondanom valamit-komolyodott meg a hangja-Édes apádnak tegnap előtt rossz indulatú daganatot diagnosztizáltak.
-Erről én miért csak most tudok?-mérgemben felálltam az eddigi ülőhelyemről. 
-Apád nem akarta, hogy tudj róla. Tudja mennyire fontos neked Harry és Anglia nem akart bekavarni-magyarázta anya.
-Harry nem ok, ha a családomról van szó. Anglia meg főképpen nem! Haza megyek! Ne próbálj meg tartóztatni, úgyis megyek! Szia anya-vágtam le a telefont, majd az emeletre rohantam, össze pakolni a cuccaim. Harry remélhetőleg nem sokára megérkezik. 1 órája ment el, remélem nemsokára jön. Jól sejtettem az ajtó nyitódott, pár percel később Harryt fedeztem fel az ajtóban. Szipogtam miközben az utolsó bőröndömet is össze húztam. Harry értetlen fejjel figyelt engem.
-Stacy ez most mégis mi?
-El kell mennem-sírtam.
-Hova és minek? Stacy kérlek, ne sírj-ölelt magához.
-Harry beszélnünk kell-néztem rá.
Leültünk az ágyra és most már nincs vissza út. 
-Haza kell mennem, véglegesen. Szükség van rám otthon ezt meg kell értened-magyaráztam neki-Mindennél fontosabb vagy nekem, de otthon kell lennem. A szüleimmel már 3 hónapja nem beszéltem, és ma felhívtam anyát, szüksége van most rám-sírtam-Neked egyszerű mert neked itt élnek a szüleid, de engem több ország is elválaszt a családomtól. Te vagy és voltál a legjobb dolog az életemben, de mostanában ez a a kapcsolat egy romhalmaz. Tudom, hogy szeretsz, de mindkettőnknek be kell látni, olykor kemény fájdalmat okozunk egymásnak, és nem kellene egy jól működő kapcsolatban. Te vagy az első szerelmem, és te is maradsz, de el kell mennem. Kérlek értsd meg, és ne utálj a döntésem miatt-zokogtam.
-Nem teheted ezt velem-könnyezett.
-Kérlek ne haragudj rám-összeszorítottam a szemeim.
-Nem teheted ezt, azok után amiken átmentünk. Talán nem épp a legszivárványosabb volt a levegő körülöttünk, de hányszor voltak legjobb pillanataink, sokkal többször mint rossz-fakadt ki, majd leguggolt elém-Stacy én csak téged szeretlek, nem élném túl nélküled, nélküled egy kibaszott senki vagyok. Te változtattál meg, ezt a csodát nem akarom elengedni, kérlek ne hagy itt-könyörgött.
-Megnehezíted ezt az egészet-nyomtam egy puszit a homlokára, majd felálltam.
Tudom, minél tovább maradok, annál jobban akarom, azt hogy ne menjek, de tudom, hogy édesapámnak szüksége van rám, azok után amiket tettem velük, és ezt Harrynek is meg kell értenie. Talán nem fontos tudnia miért megyek haza, hogy miért akarok elmenni. Összeszedtem a bőröndjeimet, és utolsó pillantást vetettem Harryre, aki könnyes szemekkel figyelt, a földön ülve. Sírtam. Összetörtem. Fogalmam sincs, hogyan fogom kibírni nélküle, talán sehogy, de ennek a kapcsolatnak szerintem már nincs jövője. Lebaktattam a lépcsőn majd az előszobában egy utolsó pillantást vetettem a házra, és kiléptem az ajtón. A kulcsaimat a szőnyeg alá helyeztem, erről csak Harry tud, ha tud. Egy taxit fogtam, ami kivitt a reptérre, onnan pedig irány Magyarország. 

8 megjegyzés:

  1. NEEEEEEEEEEEEEEEE. Úristen mi ez, hogy vége? Szakítottak??? Véglegesen?? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ne tedd ezt úristen :'(
    És mi az, hogy utolsó????? Kész vége, bőgök. :'(
    Imádlak Allison <3

    VálaszTörlés
  2. Nanemár! Ez MOST KOMOLY??????? Szakítás, sírás, összetörés? A happyend holmarad? :(
    Allison! Amikor olvastam hogy már csak 2 rész lesz akkor sírni támadt kedvem. Ez volt, most is ez és örökké ez a blog lesz a kedvencem es soha nem felejtem el, ahogy téged sem! Én úgy érzem hogy ezzel a bloggal megmutattad hogy ez nem csak egy kis rajongás hanem egy életstílus! Mindent köszönök! Mindazt amit ezzel a bloggal megtanítottál nekem! London 1D and Me 4ever!

    VálaszTörlés
  3. Szia!!!!
    Gondoltam utolsó rész,így én is komizok!!!
    A blogodat nem az első részeknél találtam meg..Úgy a 34. résznél járhattál,amikor felfedeztem ezt a blogot.Akkor rögvest neki estem.Emlékszem,hogy semmi kép sem akartam letenni a laptopom,csak olvasni akartam tovább a történetet ezzel anyut is kikergettem már a világból.A suliban pedig úgy néztem ki mint egy zombi a nem alvás miatt.De nem nagyon zavart.Mire utolértem magam a blogban,minden nap feljöttem,hogy megnézzem van-e új rész.Teljesen bele voltam szeretve a blogodba.
    Utána pedig lezárult az első évad.És a másodikig nem tudom mennyi idő telt el,de szinte örökké valóság volt :D
    Amikor pedig hivatalosan is elkezdted írni a 2/1. részét,eszembe jutott minden.Csak úgy faltam minden egyes szavát a blogodnak.És nagyon jól látszódik,hogy az első résztől kezdve mennyit is fejlődtél!!!! :)

    Amúgy ez a rész kikészített!!!Happy Endet vártam!!! :D
    De azért köszönöm,hogy az olvasód lehettem!! És így tovább a többi blogodnál is!! ;) xoxo.

    VálaszTörlés
  4. bőgök mint egy kisgyerek.egyrészt azért mert annyira ,meghatott ez a rész másrészt pedig azért mert tudom,hogy vége(majdnem).halványan de emlékszem,hogy mennyire örültem amikor rátaláltam a blogodra,hogy "jaj végre nem egy sablonsztori"!Mindig váratlan fordulatokat hoztál...és ezt a szokásodat megtartottad...!Annyira sok gondolat jár most a fejemben,hogy nem is tudom mit írjak le...!Annyira örülnék neki ha nem lenne vége de sajnos semmi sem tart örökké.imádom ezt a blogot és elég valószínű,hogy nem fogom egy hamar elfelejteni Stacy és Harry bonyolult mégis gyönyörű és izgalmas kapcsolatát...jaaaj összeszedem a gondolataimat és a ténylegesen utolsó részhez normálisan leírom majd a gondolataimat..!xx az egyik legnagyobb Allisoner <33333

    VálaszTörlés
  5. EPILÓGUST KÉREK! PLEASE! HAPPY END LEGYEEEEEEEN *-* :'CCCC

    VálaszTörlés
  6. Fogalmam sincs, hogy mit írjak. Nagyon szomorú vagyok, hogy szét mentek. Hisz olyan kis édesek voltak együtt. Valahol viszont megértem Stacy-t. Istenien fogalmazol és örülök, hogy olvasója lehettem ennek a történetnek. Nagyon a szívemhez nőtt és olyan rossz, hogy vége. Nagyon tetszik a fogalmazásmódod és a történet is, hisz tele volt csavarokkal. Ügyes vagy nagyon és csak gratulálni tudok. :)

    VálaszTörlés
  7. Neeeeeeeeeeeeeeeee szakitotak neeeeeeeee:( :( :(

    VálaszTörlés
  8. Neeeeeeeeeeeeee, èn most találtam rá a blogodra tegnap ès gyorsan elolvastam az összes bejegyzèsed nem lehet, hogy nem happy-end lesz a vège! Összetörted a szivemet. :( legyen valami folytatás vagy megkereslek ès zaklatni foglak... ;) na a viccet fèrre tève nem sablonos a sztorid nem tudom, hogy ki írta, de egyáltalán nem. Nagyon megszerettem Stacy ès Harry szerelmèt, bár bevallom edddig a Louise csapatot erősítettem ès most is Őt fogom, de Harryt is megkedveltem. Annyi minden törtènt velük össze vesztek aztán kibèkültek de mindig boldogan ment tovább minden... Harrynem elmondhatta volna, hogy mièrt is megy haza ennyire nem lehet egy r**anc. A lènyeg Stacy is volt daganatos ő is túlèlte ès Harry támogatta, melette volt a fèlre lèpèst leszámítva. Akkora a házuk egy időre ott is maradhatna a család Harry és Stacy házában maximum nèha elmennènek nèhány èjszaka kettesben lenni. Ha meg felèpült az apja akkor, meg húzzon vissza Magyarországra... Ez lehet, hogy egy picit durva volt, de szeretik egymást akkor mi az akadály? Ha megint nem hazudoznának egymásnak akkor minden jól menne. Ha megint azt mondod, hogy öngyilkos lesz Harry a falra mászom vagy nem tudom mit csinálok. Nagyon megszerettem őket legyen happy-end lègyszi. De egy életre megjegyzem a törtènetet. Nagyon jó nagyon szeretem ès nem sablonos. De nehogy kiderüljön, hogy megcsalta Harryt mivel nem lenne jó senkinek sem. Lehet, hogy hosszúra sikerült eredetileg nem akartam ilyenre, de nemtudom szavakba önteni az èlmènyt. Ne szakítsanak. Vicces, kedves, szomorú törtènet eddig, de írj lègyszi egy happy-end részt perse ne csak egy részt hanem többet...
    Őszinte rajongód:Anonymus

    VálaszTörlés