2013. március 5., kedd

Saját vélemény!

Sziasztok blog olvasók. 
Rengeteg értesítést kaptam, hogy a blogom sablonos szövegű, és nem kéne folytatnom. Sokat gondolkoztam rajta, és arra jutottam, hogy hamarabb befejezem a blogot. Nem tudom, hogy miért csak az én blogom találják meg ezzel, hogy sablonos amikor rengeteg blog sablonos. Nem is nagyon írhatsz már olyan blogot, amit valaki éppen nem úgy írt le. Mindenesetre sajnálom, elsőre 200. részesnek terveztem,de leadtam 100.részre, most már örülök ha meg lesz a 70. rész. Nem tudom, hogy mégis hány rész lesz a blogban, vagy azt, hogy megéri-e folytatni, mindenesetre köszönöm a 34 feliratkozót, és a több mint harmincezer oldal megtekintést. Remélem végig fogjátok olvasni és tetszeni fog továbbra a blog. Kérdezni a csoporton keresztül lehet tőlem. Blog befejezést még nem tudom. Rengeteg új dolgot találtam ki, de lehet, hogy nem fogom beleírni.
Utólag sajnálom, hogy  az érzéseimet, és a képzeletemet sablonosnak gondoljátok. Tényleg van benne valami, de nem hiszem, hogy annyira sablonos lenne. Amikor valaki elkezd egy blogot, akkor jónak gondolja. Én például mára, nem így csináltam volna az egészet. Köszönök mindenkinek mindent, megtaláltok a facebook csoportba.

Sziasztok.xx

8 megjegyzés:

  1. NE!!! Ne fejezd be hamarabb én nagyon szeretem és bele tudom élni magam... MEGÉRI FOLYTATNOD!!!:D

    VálaszTörlés
  2. Figyu.. Nem tudom ki mondta hogy sablonos de megkeresem, felpofozom és megmondom neki hogy ha annyira sablonos mondjon olyat ami nem az! (természetesen olyat fog mondani amit olyan ír akit kedvel de mindegy) A lényeg: ne legyen hamarabb vége!! :((
    ~R

    VálaszTörlés
  3. Zita kérlek ne fejezd be hamarabb ez a kedvenc blogom :((((((

    VálaszTörlés
  4. Ne fejezd be hamarabb! Tarts ki az első elképzelésed mellet és igenis írd le azt amit kitaláltál! Ha valakinek nem tetszik akkor ne olvassa! Nagyon nehezen lehet manapság bármit is írni ami nem sablonos, Sőt egyáltalán nem is lehet. Mindenkinek vannak ötletei és azok lehetnek hasonlóak még akkor is ha azok akik kitalálták őket még életükben nem beszéltek. 34 rendszeres olvasód van! Ők mind szeretik a blogodat és nem érdekli őket, h ki mit mond róla! Ha másért nem legalább miattuk ne fejezd be hamarabb pls! Tarts ki és fejezd be úgy ahogy legelőször eltervezted!Ha menet közben kitalálsz még valamit akkor azt is nyugodtan írd bele! 34 ember csak arra vár hogy mi fog még történni, milyen fordulatok lesznek a sztoriban! Szóval szerintem hülyeség h előbb abba akarod hagyni!! Akinek nem tetszik az ne olvassa és amúgy is ... ha szerinte sablonos akkor az is biztos h eddig az összes részt elolvasta ;)
    Puszi xx

    VálaszTörlés
  5. Nee fejezd be!!! Mindenkinek írnak ilyen hülyeségeket a bunkók, ne foglalkozz velük!!! Imádom, ne merd befejezni!!!!! :D

    VálaszTörlés
  6. Jajj neee :((( Ne fejezd be hamarabb :( Mi imádjuk..másokkal meg ne törődj! :)))

    VálaszTörlés
  7. Kérlek ne fejezd be a blogot!! Én csak ma kezdtem elolvasni de máris ez a kedvenc blogom!! Kélek irj mèg jósok részt akinek meg nem tetszik az ne olvassa! :)) <3

    VálaszTörlés
  8. Heey kérlek ne fejezd be hamarabb!Én most találtam rá a blogodra és egyenesen imádom,ráfüggtem^^ éés szerintem nem sablonos;) írj bele mindent amit szeretnél;DD

    VálaszTörlés