2013. március 28., csütörtök

Van egy dal, amit én írtam és csak neked....72.rész.

 A következő rész minimum 5 komment után jön. Ahogy mondtam egy héten 1 rész lesz. Igyekeztem hosszú részt írni. Vélemény opciót se felejtsd el. Jó olvasást:)
Sok díjat kaptam, amiket nem tudok kitenni, de szeretném megköszönni azoknak akik küldtek nekem. És amint lesz időm kiteszem.



Reggel Harry karjai közt keltem fel. Védelmező volt. Göndör fürtöcskéi eltakarták a szemeit. Kezemmel elsepertem őket. Még aludt. Óvatosan vettem le kezét rólam, és kimásztam mellőle. Leügettem az ebédlőbe, hogy elkészítsem a kávémat. A kávé gép gyorsan lefőzte. Tejszínhabot nyomtam rá, majd leültem az asztalhoz. Gondolkozni kezdtem, azon amit tegnap az orvosom mondott. Mégis mit tud rólam? Elmerengtem a gondolatba. Nem tudom melyik a rosszabb, hogy eltűnt a naplóm vagy az, hogy az orvos szerelmet vallott nekem és Harry nem tudja. Elég nehéz erre a kérdésre válaszolni. Azt sem vettem észre, ahogy Harry elkezdett táncolni a konyhában egy szál alsó gatyában. Nagyon idióta tánc volt, de vicces.
-Miért táncolsz így?-nevettem.
-Gondoltam ezzel vissza hozlak  a világba.-nyomott a homlokomra egy puszit.
-Célod elérted-mosolyogtam.-Hogy aludtál?
-Egészen jól, amíg ki nem másztál kezeim alól-mosolygott, majd leült mellém.-Min gondolkoztál?
-Amikor a kórházban voltam, egyik reggel egy füzetet találtam a kis szekrényemen..-meséltem.
-Füzetet?-kérdezett vissza.
-Igen, rá volt írva, hogy használjam naplóként. És elhagytam..-nevettem.
-Írtál bele?-kérdezte.
-Igen, persze. De egyébként mindegy. Biztos valahol itt van. Na felöltözök és megyek az egyetemre-nyomta Harry arcára egy puszit és elindultam felöltözni. Gyorsan felkaptam valami melegebbet, ugyanis kint elég hűvösnek látszott a légkör. Eleanor pár percre rá dudált a kocsival. Hirtelen felkaptam a fejem, és elkezdtem lefele rohanni a lépcsőn. Harry még mindig ott ült az ebédlőben. Intettem neki és kirohantam. Harry nevetését hallottam meg amikor kiléptem az ajtón. Gyorsan beszálltam El kocsijába, és elindultunk az egyetemre. Pár perc volt az út, addig az esküvőről beszélgettünk.
-Izgatott vagyok-mosolygott Eleanor.
-Elhiszem. Beszéltetek már idő pontot?-kérdeztem.
-Igen..Úgy néz ki, hogy július 10-én csináljuk.
-M-Mivan?-kerekedtek ki a szemeim.
-Csak vicc. Tudom, hogy akkor van a szülinapod. Komolyan mondva, olyan július 29-30 fele gondoltuk. Szóval ott a vége fele.-mosolygott.
-Oh, értem. Ha kell segíteni, csak szólj-mosolyogtam rá.
Nem sokkal később megérkeztünk az egyetemre. Leparkoltunk, és elindultunk az első órára.


***

Gyorsan eltelt az egyetem töltött napom. Hosszabb volt az első nap. Elindultunk az autó felé, amikor egy kis meglepetés ért minket. Robbal találkoztam. Az a srác, aki lesmárolt, és állította, hogy Harry nem szeret. Nem akartam vele találkozni, így felgyorsítottam a tempómon és El tempóján is. El már kinyitotta a kocsit,és már nyitni is akartam, amikor Rob oda jött és becsapta az ajtót.
-Szökni próbálsz Stacy baba?-nevetett.
-Keress magadnak egy másik csajszit, oké? Engem meg hagyjál-löktem arrébb.
-Most nincs itt a lovagod, hogy felpofozzon-simította meg arcom.
-Hagyd őt békén. Harry nincs itt, de én itt vagyok neki-állt közénk Eleanor.
-Kettővel a legjobb-kacsintott ránk.
-Húzz el innen te hülye állat.-löktem oldalba.
-Ne legyél velem ilyen. Neked lesz rosszabb.-húzott magához.
-Nem akartam ilyen fájdalmas dolgokig eljutni-vágtam neki flegma fejet, és térdemet vetettem két lába közé. Térdre esett, és két kezét gyorsan középső szervére tette. Elég fájdalmasnak nézett ki, de nem tehettem mást. Gúnyos mosolyt hagytam rá, majd beszálltam az autóba, és gyorsan elhajtottam Ellel. Kicsit rosszul esett, hogy ott hagytam a földön feküdve, de nem tehettem mást. Eleanor csak nevetett, míg én kicsit szomorkodtam.
-Ne már Stacy. Lágy már boldog, leráztad ezt az idiótát..Ne feledd, el akar venni Harrytől.
-De nem fog -emeltem fel a hangom.-Bemegyünk a stúdióba?-kérdeztem viccből.
-Bemehetünk szerinted?-kérdezte Eleanor.
-Felhívom Harryt.
Elő kotortam a telefonom, és Harry számát kerestem ki. Reméltem, hogy nem cserélt újra telefont. Kicsöngött. Elég sokáig csöngött. Ilyen hosszú csengőhangot is csak ő tud választani. Már majdnem kisípolt amikor felvette.
-Szia Stacy, baj van?-kérdezte.
-Nem, semmi..A stúdióban vagytok?-kérdeztem.
-Igen, még vagy 1 órát. Miért?
-Bemehetünk Ellel?-érdeklődtem.
-Őő..Igen. Persze gyertek, de hozzatok valamit inni, mert szomjas vagyok-nevetett.
-Okés, akkor mindjárt ott vagyunk, puszi-köszöntem el tőle
Letettük a telefont, és behajtottunk a Starbucksba. Leparkoltuk a kocsit, egy jól látható helyre.Beljebb mentünk az ajtón, ahol 1D rajongók szedték elő gyorsan a telefonjaikat és  fotózni kezdtek minket. Nem értettünk, hogy minket miért, de azért nevettünk rajta. Beálltunk a lehető legrövidebb sorba, viszont ez volt a leghosszabb is egyben. Mindenki sok mindent vett. 10 perc sorba állás után mi jöttünk. Eleanor elmondta mit kérünk.
-2 kávé, 2 csokis turmix és 3 eper turmix-sorolta fel.
-Rendben 5 perc-mondta a kiszolgáló és hátra ment,hogy előkészítse az innivalókat.
Nem kellett 5 percet sem várnunk, már hozták egy kis dobozban őket. Betette egy zacskóba, fizettünk és kimentünk a helységből. Gyorsan beszálltunk a kocsiba, és húztunk a stúdióba. Pár percre volt tőlünk a Syco. Behajtottunk a parkolóba és bementünk. A fiúk hallgatták a zenét. Óvatosan kopogtunk be, nem akartunk zavarni. Niall nyitotta ki az ajtót, mivel ott állt mellette. Beljebb mentünk és éppen egy pörgősebb zene ment.
-Mi ennek a címe?-kérdezte El mosolyogva és oda adta a fiúknak az innivalókat.
-Live While We're Young. Imádom ezt a zenét-nevetett Zayn.
-Jó is-kezdett Eleanor mozogni a zenére.
A fiúk nevettek, és elkezdték szürcsölni a turmixokat és a kávéjukat. Újabb zene csillant fel, ez pedig a Summer Love volt.
-Ezt ki írta?-kérdeztem meg óvatosan.
-Együtt írtuk. De főképp Harry és Niall. Mivel nekik lett nyáron barátnőjük-nevetett Louis.
Harry megfogta a kezem, és az ölébe húzott. Haja a vállamhoz ért, ami csikizett. Fejét a nyakamhoz dörgölte, majd a fülembe súgott valamit.
-Van egy dal, amit én írtam és csak neked.-súgta, majd felállt és a fiúkkal bementek abba kis szobarészbe, ami elvan zárva a hanghatások miatt. Nagy üveg féleség volt a két fal között, így láttuk őket. Felvették a fülhallgatójukat, és elindult a zene. Izgultam, mert soha nem írt még nekem senki dalt. Pláne nem egy híresség. Felcsendült egy lassabb zene, és meglepetésre, Harry kezdte a dalt.



                                                (Hallgasd olvasás közben egy külön lapon)


Ahogy énekelték, szemeim is bekönnyesedtek. Főleg Harry részénél. A karcos hangja, és az arc kifejezése, ahogy végig engem nézett gyönyörű zöld szemeivel, szó szerint ellenállhatatlan volt. Végig csak őt néztem, és ő is engem. Szemeimből 1-2 könnycsepp is előkerült a dal végére. A fiúk megint alkottak. Méghozzá a legjobbat. Eleanor is meghatódott nagyon.  Nem néztem ki Harryből, hogy ilyen dalt tud írni. Egy dalt írt, de azt is galamb miatt ami meghalt az utcán. A dal írtó rossz volt, de vicces ahogy elénekelte. A fiúk levették a fülest, és kijöttek hozzánk. Harry jött ki utoljára, ő állt szélen. Mikor kijött megöleltem, és erős kezei átkarolták a csípő részemet. Kezeimet tarkójára fontam.
-Köszönöm, szeretlek nagyon-súgtam kis göndör fürtjei mögé a fülébe.
-Szeretlek én is-súgta vissza, majd megcsókolt.
A fiúk mosolyogtak rajtunk, miután rájuk néztünk és abba hagytuk az ölelkezést.
-Huhúú, valami esküvő lehetne már-nevetett fel Liam.
-Őő..-Louis elpirult ahogy El is.-Nos igen már mondani akartam srácok.-kezdett bele mondandójában Louis.
-Mi van? Mi történt?-kérdezte Niall csokis turmixát szürcsölgetve.
-Megkértem Eleanor kezét.-nevetett, és erősen megszorította El kezét.
-Micsoda? Mikor? Miért nem mondtad te idióta-ölelte át Zayn-Gratulaa haver, és El neked is-ölelgette őket.
-Tegnap előtt..És a másik jó hír, hogy apuka leszek-nevetett.
Harry rám nézett, és nem értette.
-Nem tudtad? Nem mondtam?-kérdeztem.
-Elfelejtetted..-vágott flegma fejet.
-Jaa..Akkor most szólok..Eleanor terhes-nevettem rá, amitől a többiek is nevettek.
-Na akkor ezt a napot ünnepeljük meg a NANDOSban-kiáltott fel a kis szőke.
-Yaaay-kiáltott mindenki és elindultunk kifele a stúdióból.
A fiúk a Nandosba irányultak, addig én és El pedig Olívért és Danielleért. Az autóban felhívtam Perrie-t hogy most itt van-e.
-Szia Pez, itt vagy most Londonba?-kérdeztem.
-Igen, azaz két perc múlva száll le a repülőgép. Miért?-érdeklődött.
-Mert elmegyünk a Nandosba enni a srácokkal és ünnepelünk. Érted megyünk akkor, oké?
-Oh rendben, majd szólok ha jöhettek. De most le kell tennem, szia Stac-köszönt el Perrie és letette a telefont.
Befordultunk Dani házához. Kezdett egy kicsit sötétedni, úgyhogy nem csodálkoztunk, hogy világos fény árasztja el a házat. Danielle itthon van. Kiszálltunk a kocsiból, és bementünk a házba. A nappali üres volt, csak a tv ment.A konyhából egy kisebb sikítást hallottunk. Berohantunk, és Danielle feküdt a földön törött edény szilánkjaival együtt.
-Jézusom jól vagy?-guggoltam le hozzá Ellel.
-Persze csak megcsúsztam, és megvágtam a kezem.-mondta.
-Jesszus ezt eléggé megvágtad-mondta neki Eleanor.
Danielle karjából fojt a vér. Nem volt nagy a sebhely, csak egy kicsi, de abból iszonyatosan fojt a vér.
-Be kéne menni a kórházba-szóltam neki.
-Dehogyis jól vagyok, teszek erre egy kötést és kész-próbált felállni ahogy mondta.
-Idióta vagy? Kiviszünk a kórházba. Majd ott ellátják a kezed-mondta neki Eleanor, és gyorsan bekötöztük a kezét, majd beültettük a kocsiba. Tőlük eléggé messze van a kórház. De gyorsan mentünk. Fel mentünk lifttel a sürgősségire ahol azonnal ellátják. Leadtuk az adatokat, hogy mi történt, meg az ilyen dolgokat. 2 perc múlva már be is hívták. Bementünk egy kórterembe, és szerencsémre az az orvos kezelte le Dani kezét,aki engem műtött, és szerelmet  vallott nekem. Inkább nem mentem be. De látott, szóval tudta, hogy ott vagyok. Kint vártam meg őket, közben Perrie is felhívott.
-Stacy, megjöttünk, ha tudtok jöhettek-szólt rám.
-Okés, nem sokára megyünk, csak még a kórházba vagyunk-válaszoltam.
-Mi történt? Miért vagytok ott?-kérdezte ijedt hangon.
-Danielle megvágta a kezét egy szilánkkal. De semmi baj most már. Csak jobbnak láttuk őt elhozni-válaszoltam.
-Szegény, remélem jobban van. Akkor inkább elmegyek a kórházba.
-Nem kell már mindjárt végeznek, de ahogy gondolod-válaszoltam.
-Akkor elindulok, és majd találkozunk fél úton-mondta és letette a telefont.
Miután beszéltem Pezzel, rá két percre a csajok már ki is jöttek az orvossal együtt. Felálltam, és elindultunk kifele.
-Stacy várj egy kicsit-kiáltott utánam az orvos.
-Mivan?-kérdeztem flegmán.
-Holnap gyere be kontrollra. Tudni akarom, hogy minden rendben.-mondta.
-Bejövök, de nem magához. Hagyjon engem békén-válaszoltam neki, és elindultam a lányok után.
-Meg fogod bánni, hogy elszalasztottál.-kiáltott utánam.
Mintha nem hallottam volna, úgy mentem tovább. A lányok már a kocsiban ültek, mikor oda értem hozzájuk. Elindultunk Pezzért a repülőtérre. De hamarabb megálltunk, ugyanis a kórháztól nem messze sétált. Felénk jött. Beugrott a kocsiba, és mentünk a Nandosba. Telefonom vettem elő, megnézni az órát. Este 6 óra, és 10 nem fogadott hívás. Megnéztem hívó listám, persze, hogy Harry hívott. Nem hívtam vissza, mivel már parkoltunk. Kiszálltunk a kocsiból, és elindultunk befelé az étterembe. A fiúk már ott ültek,és vártak minket meg a rendelést. Leültünk, és Niallra néztem.
-Hé Niall, Olív nincs itthon? Csak mert nem vette fel-közöltem vele.
-Ja, igen. Nincs itthon, holnap jön ide, és úgy néz ki, hogy itt is marad most már. Csak néhány cuccért ment vissza Kanadába.-mondta.
-Ja értem.
-Mit csináltál a karoddal Danielle?-kérdezte Liam ijedt hangon és kikerekedett szemekkel.
-Ne aggódj, csak kicsit felvágtam. Elestem és a szilánk belement a kezembe. Egy kicsit vérzett-nevetett.
-Ez nem vicces. Komolyabb bajod is lehetett volna-mondta Liam.
-De nem lett nyugi már édes-mondta Danielle és megcsókolta Liamet.
Mi csak mosolyogtunk rajtuk. Aranyosak. Kihozták az ennivalót, és jó hangulatba, telt el a vacsora. Rengeteget nevettünk amiket a fiúk csináltak. Kicsit le mentek 5 éves korra. Amikor a gyerekek még a kajával játszanak. Na ők pont ezt csinálták.A kajálás után Louis fizette mindenki helyett. Meghívott mindenkit. Fizetés után távoztunk a NANDOSból. Mindenki beszállt a kocsijába és elindultunk haza fele. Harryvel elsőnek Anne háza előtt haladtunk el, de nem mentünk be. Még égtek a villanyok, még ébren vannak. Kis "túránk" után haza felé mentünk. Kulcsaim vettem elő, és bementünk a jó meleg házba. Harry a fürdő felé vette az irányt. Gyors zuhanyt vett, majd bement a szobába és lefeküdt. Én is gyorsan lefürödtem, majd befeküdtem Harry mellé. Erősen átkarolt, majd elaludtunk.


6 megjegyzés:

  1. Nagyon Nagyon Nagyon Nagyon <Nagyon Nagyon Imááááááááááááááááááááááádooooom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ez a legjobb blog az egész világon!!!!! *-------------------*<3<3<3<3<3 Kövit gyorsan!:))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett.Tényleg fantasztikus sztori.Nagyon tetszik.Kérlek gyorsan a kövit!!!!

    VálaszTörlés