2013. szeptember 28., szombat

2//Csak egy rossz álom...7.rész

-Harry Styles-

Lassan, hogy 1 hét eltelt amióta Louis apuka lett. Ezerrel hajtanak már az esküvő elő készületére, Stacy ruhát vásárol Eleanorral és Daniellel, és ha minden igaz, még Olív is velük van. A srácokkal mi Louisnak nézünk valami elegáns szmokingot, de nem igazán akar ilyet felvenni, sőt szerinte egy farmerban bőven elég lenne az esküvő, nem kéne ennyi kiadást egy ruhára.  Én pedig úgy tartom, hogy teljesen megéri, életük nagy napja. Férfiből vagyok, de mindent megfogok tenni azért, hogy Stacynek majd a mi napunk lehessen a legjobb napja. Kicsit előre gondolkozok mostanában. A stúdiózást most egy kicsit hanyagoltuk, de én már holnap Zaynnel újra elkezdem.  Louis imád apa lenni, de elmondásai szerint utál hajnali 3-kor felkelni és megetetni. Az öreg Louis..Istenem még csak most mentünk az x-faktorba, de ő már apa.  Szinte minden este átmegyek Louisékhoz, így megnézem a kis csepséget, és haza hozom kedvesem, aki szinte az egész napját ott tölti, ahelyett, hogy velem lenne. 

Kivételes nap volt, hogy Stacy itthon volt. Csendben üldögéltünk a nappaliban, és ujjaival játszottam, miközben ő behunyta szemeit, és elvezte ahogyan kezeim között fekhet. Annyira gyönyörű ahogyan csendben szuszog, és néha halkan felkuncog. Rossz érzés, hogy szinte soha nem tudom mire gondol. Mi járhat a fejében, és ez egy kicsit zavar. Szeretném tudni, hogy mikor mire gondol. Talán így jobban megérteném, de esélyt sem ad arra, hogy megértsem, és szerintem élvezi.
-Stacy-mosolyogtam, mire óvatosan kinyitotta szemeit és rám nézett.-Szeretlek.
-Én is szeretlek Harry-felemelkedett és puha csókot nyomott ajkaimra.
Mellém ült, és újra bütykeimmel kezdett el foglalkozni. Végig simított rajta, érzékeny volt még a bőröm.
-Harry mit csináltál vele? Nem hiszem el, hogy lehorzsoltad. -nézett rám.
-Nem kell elhinni-húztam fel egyik szemöldököm.
-Tudod, nem akarom, hogy bajod essen, és ezért kérdezgetlek folyamatosan, de ha nem mondasz igazat, tuti hogy nem leszünk jóban.
-De igazat mondok-emeltem fel a hangom.
-És most miért is emelted fel a hangod?-vette ki kezemből a kezét és arrébb ült.
-Mert baromságokat mondasz. Mégis mit csináltam volna? Megvertem egy seggfejt, aki mondjuk rád hajtott?-a lehető legrosszabb példával hozakodtam elő.
-Ugye nem verted meg Jamest?-nézett rám rémültem.
Megráztam a fejem. De, megvertem. Kell vajon erről tudnia? Nem hinném.
-Ugye nem azért mentél el a múltkor itthonról mert be kellett vásárolni. Követtél igaz?-kérdezgetett és szeme enyhén bekönnyesedett.
-Stacy miért nem mondtad el, hogy azzal az idiótával találkozol? Legalább egy szaros cetlit hagytál volna nekem. Halálra aggódtam magam miattad-felálltam, és fel-alá járkáltam a nappaliban.
-Miért verted meg? Mi jogon?-szorította össze a szemeit, és hangja elcsuklott.
-Mert amikor te elmentél tőle..Sírtál, megbántott. Aztán..-a falnak dőltem.
Egyik könyököm a falnak helyeztem, és ráhajtottam a fejem. Egy apró kezet éreztem a vállamon, majd mire oda néztem,  Stacy rémült tekintetével találkoztam.
-Aztán oda mentem hozzá, hogy beszéljek vele. Majd szapulni kezdett..És cselekedtem. Megbántam, de mindent miattad tettem-leültem a földre, majd Stacy is mellém ült. 
-Nem hibáztathatsz-suttogta.
-Én nem is. Csak túlságosan fontos vagy nekem, és a féltékenység elfogott. Ahogy belegondolok, hogy ezzel a fa..azzal a sráccal voltál Magyarországon együtt, és hogy ki tudja mi történt köztetek, meg az hogy reggel nem voltál mellettem. Egyszerre féltékeny voltam és a félelem átjárta a testem. Nem gondolkoztam, de amikor meghallottam az ajtó csapódást, gyorsan felöltöztem és követni kezdtelek. Én nem tudom miért-egy könnycsepp gördült le az arcomon.
-Harry bízhatsz bennem-ölelte át a karom.
-Bízok-egy puszit adtam homlokára.
Egy ideig még így ültünk, és azt hiszem most véglegesen elmondtam neki mindent. Minden titkomról tud, nem kell most már előtte titkolóznom. Örülök, hogy nem annyira borult ki, amiért elmondtam hogy követtem. Én biztos kiborultam volna. Ehelyett végig mellettem volt, és talán teljesen lesokkoltam, mégis itt van velem, és üvöltözés helyett megoldottuk egy őszinte beszélgetéssel. 
Csöngetésre kaptam fel a fejem. Stacy elengedte a karom, én pedig feltápászkodtam a kemény padlóról. Csendben sétáltam el az ajtóig, majd mikor kinyitottam váratlan emberek álltak velem szemben. Hogy őszinte legyek csak egy embert ismerek közülük; Rosie. 
-Mit keresel itt?-kérdeztem.
-Emlékszel amit alá írtál szerződést? Na jöttünk megcsinálni a képeket-avatott be ezer wattos mosollyal a kíséretében.
-Mégis milyen szerződés?-ráncoltam össze a szemöldökömet.
-Tudod, akt fotózás. 
Hogy mi? Ilyet én soha nem írtam alá, ebben ezer százalékosan biztos vagyok.
-Én nem írtam alá semmit-ráztam a fejem.
Nem kellet nagyon sokat várni a bizonyíték felmutatásával, Rosie a kabátja egyik zsebéből elővett egy papírt amin tényleg az én aláírásom van, és nem az a tipikus autogram aláírás, ez a hivatalos aláírásom.
-Ezt hogy?-téptem ki a kezéből a papírt és olvasni kezdtem. 
Az idegesítő csaj arrébb lökött, és a stábbal együtt elindultak befelé a házamba. Én döbbentem álltam az ajtóban, és Stacy jött mellém.
-Ezek meg kik?-suttogta miközben az embereket figyelte akik lassan berendezkednek.
Oda nyújtottam a papírt elé, én meg azt sem tudtam mit csináljak. Tiszta volt a tudatom, nem rúgtam be, akkor mégis mikor írtam alá? Tuti átverés. 
-Harry ez meg mégis mi?-ideges volt.
-Esküszöm, hogy én nem írtam alá semmit. De jobb lesz ha most innen lelépünk. Menjünk el Lucas-hoz, ő majd segít-fogtam meg a kezét, és a kocsi kulcsot meg lekaptam a tartóról. Becsaptam magam mögött az ajtót, és a szerződéssel együtt leléptem. Nem igaz, mindig elbaszok valamit, amikor minden rendben van, jön egy újabb baj. Istenem.
Gyorsan vezettem, persze a piroson nem mentem át. Néhány másodpercen belül már Lucas házánál voltam, aki egy régi jó barátom, és most ha minden igaz ügyvéd. Ő megtudja ezt oldani. Remélem. Stacy sms-t küldött a telefonomról a menedzserünknek remélve, nem fog kirúgni a bandából. Hah, minimum megérdemelném ezek után. Leparkoltunk, és azonnal berohantunk a házba. Kopogtam ahogy csak tudtam az ajtón, és amikor kinyílt, idegesen köszöntöttem rég nem látott haveromat.
-Lucas segítened kell-mondtam neki.
-Gyertek be-invitált be minket kedves kis házába.
Leültünk az egyik kanapéra, majd összeszedtem gondolataimat és beszélni kezdtem.
-Ugye ügyvéd vagy?-kérdezte Stacy halkan.
Aprót bólintott, ó igen, nekem egy ügyvédre van szükségem.
-Akkor te nyilván tudsz minden szerződés alól egy kis kaput. Nem igaz?-kérdeztem.
-Igen, de attól függ mégis milyen súlya van a szerződésnek. A te esetben nem hinném hogy nagy.-magyarázta.
-Ó hidd el, nagy bajban van-vágta rá Stacy.
Rá néztem mire ő felhúzta a szemöldökét. És megint igaza van.
-Egy szerződést, elméletileg  alá írtam, ami kimondja hogy akt fotózáson kell részt vennem. De én ilyet nem írtam alá soha-ráztam a fejem.
Lucas hangosan nevetni kezdett, ahhoz képest hogy ügyvéd, és hogy komolynak kéne lennie, elég viccesen hahotázik, míg én majd elsüllyedek szégyenemben.
-Akkor mond miért is jöttél ide?  Ez a sztori vicces volt-próbált megszólalni az előttem ülő férfi.
-Most mondtam el-mondtam.
-Ó szóval ez komoly?-komolyodott meg.
Bólogattam, és láttam ahogy a mellettem ülő lány is majdnem elröhögi magát. AA, csak én nem tudok ezen röhögni.
-Lássuk, nálad van ez a szerződés?-kérdezett.
Kivettem a papírt a zsebemből és elé raktam. Néhány másodpercig olvasgatta, aztán nézegette majd kerek 5 perc után megszólalt.
-Ez nehezebb lesz mint gondoltam-vakargatta a fejét.
Stacyvel egymásra néztünk, és rémült tekintet vágtam.
-Ez a fotózás ma van. Már nagyba szét pakolták a házam. Gyorsan oldjuk meg!-kérleltem.
-Részt kell venned, vagy szólj valakinek. Ma biztos nem fog menni, rengeteg dolgot át kell még néznem.
-Mi lenne ha most felhívnád Tom-ot és rögtön oda menne, és nem ide jönne. Ő a menedzser csak eltudná intézni nem?-kérdezte Stacy.
Talán igaza van. Gyorsan elővettem a telefonom, és Tom nevét kerestem ki belőle. Amint megláttam a nevét, tárcsázni kezdtem.
-Tom hozzám menj, ne ide amit mondtam. Mindjárt én is haza indulok, és akkor majd tudunk beszélni. Rendezzük el ezt az ügyet gyorsan.-hadartam.
Tom lerendezte egy "oké"-val és már le is tette a telefont. Valószínűsítem ki fog rúgni a bandából, de megérdemlem, és esetleg még Stacyt is elveszthetem, habár nem igazán tűnik úgy hogy menni akarna. Megbeszéltük Lucas-sal, hogy s mint fogjuk elintézni, majd kimentünk az ajtón, és haza száguldottunk. Tom idegesen állt az ajtómban, majd felrobbant, én meg egyre idegesebben figyeltem a kocsiból, ahogy egyre közelebb kerültünk a házhoz. Leparkoltam, majd kiugrottunk a kocsiból és Tomhoz sétáltunk.
-Harry cseszettül mérges vagyok rád, és ennek hatalmas következményei is lesznek! Mit képzelsz magadról? Attól mert híres vagy nem tehetsz meg mindent-vágta a fejemhez és ordibált velem. Stací csak nevetett rajtam. Mégis miért? Miért vagyok vicces? Lassan kezdett a kép összeállni, és hirtelen találkoztam a földdel.
-Jesszusom-pattantam  fel hirtelen az ágyról.
-Mi van?-tápászkodott fel Stacy mellőlem és álmos hangon szólt hozzám.
-Csak rosszat álmodtam-fejemet dörzsöltem.
-Hajnali 3 óra van. Feküdj vissza-dőlt vissza a párnájára.
-Nem tudok ilyen álom után aludni-mondtam és a mosdó irányába indultam.
Ahogy beértem, rögtön a mosdókagylónak dőltem. Soha nem álmodtam még ilyet. Egy törölköző segítségével letöröltem az arcom amin izzadság cseppek voltak felfedezhetőek. A fejem majd szét hasad, ó istenem ennyire soha nem hatott még megy egy álom se. Magam bámultam a tükörben, amikor a háttérben Stacyt fedeztem fel, aki az ajtó félfának dőlve álmosan figyelt.
-Jól vagy?-merészkedett közelebb.
Megráztam a fejem és felé fordultam.
-Mit álmodtál?-kérdezte halkan, és megfogta a bicepszem.
-Hát..Elsőnek is feltételezted, hogy azért sebesek e bütykeim mert agyon vertem Jamest, majd ezután jött Rosie aki egy akt fotózásos szerződéssel járult elém-egy tincset söpörtem ki az arcából miközben be avattam szörnyű álmomban.
Elmosolyodott.
-De ez megtörtént-mondta halkan.
-Mi?-egy oktávval feljebb ugrott a hangom.
-Csak viccelek-bökött a mellkasomra.
-Istenem ilyennel ne szívass-nevettem és magamhoz szorítottam.
-Gyere menjünk vissza aludni,hosszú napod lesz-mondta.
Összekulcsolta a kezeinket és az ágy mellé vezetett. Befeküdtünk az ágyba, és átkaroltam. Pár perc alatt újra elkapott az aludhatnék.

4 megjegyzés:

  1. Izgalmas volt :) várom a kövit már gyorsan!!:*

    VálaszTörlés
  2. úúristen xdd nagyonjóó :)) kövit:)

    VálaszTörlés
  3. jó kis rész lett :) imádom <33333

    VálaszTörlés
  4. Vicces volt, amikor Harry bepánikolt. Nagyon tetszett ez a rész. Siess a következővel! :DDDD

    VálaszTörlés