2013. október 5., szombat

FIGYELEM!

Rengeteget agyaltam ezen, és arra jutottam, hogy a blogot HATÁROZATLAN IDEIG SZÜNETELTETEM!
Okai: -Hihetetlen, de nincs ihletem, unalmas rész meg már annyi volt, nem akarok többet.
           -Alig komiznak. Mint minden blogernak, nekem is szükségem van a visszajelzésre, hogy tudjam, min kéne javítanom egy új részben! Magamnak is írok, de legfőképpen nektek, és 7 komment 77-78 feliratkozó mellett nagyon kevés.
           -Rengeteget kell tanulnom! Nem hittem, hogy ilyen nehéz a gimnázium!
           -Hétvégén mostanában inkább alszok, mint hogy blogoljak. 
           - Utolsó és egyen az egyik legfontosabb ok: OTT A MÁSIK BLOGOM, a Blurred Lines, aminek az első rész feltétele után 23feliratkozója lett, és mivel nem lesz két évadja annak a blognak, és mivel rövidre tervezem, azzal fogok most egy kisebb ideig foglalkozni!!

BOCSÁNATOT KÉREK MINDEN EGYES OLVASÓMTÓL, de meg kell értenetek, nekem is vannak elfoglaltságaim, és ezt a blogot már nem igazán szeretném folytatni, de amit elkezdtem, azt be is fejezem! Meggondolatlan voltam a  második évaddal kapcsolatban!

VISZONT!
Ebben a blogban MÉG várható a későbbiekben bonyodalom, kusza szálak, baleset, amit kórház követ, szakítás,félrelépés és más egyéb izgalmas dolog. Hogy 1 vagy 2 hét múlva már fent lesz-e a következő rész, és azzal vége a blogszünetnek nem garantálom, de ahog ezt a kis szöveget írom, kezd összeállni mi is legyen a következő részben.
AMIT TŐLETEK KÉRNÉK AZ KIZÁRÓLAG ANNYi, hogy maradjatok a blogon!
Olvassátok a másik blogom, a fent említett 'Blurred Lines' ami Harry és Zayn fanfiction illetve 5SOS. Eddigi kritikák szerint az a legéretebb blogom. Szerintetek?

Kíváncsiság képpen, a jövőre nézve, EZZEL a bloggal kapcsolatban néhány megkérdőjelezett kérdések:
-Harry és Stacy együtt marad?
-Vajon kiderül Louis félrelépése?
-Mi lesz Louis és Stacy kapcsolatával az esküvő után?
-Ki fog félre lépni a turné alatt?
-Kivel történik baleset, ami akár halállal is végződhet?
Többit majd a részekből:)

Imád és puszil mindenkit: Allison R.

2 megjegyzés:

  1. Szomorú vagyok, mert imádom ezt a blogot és most, hogy leírtad, hogy mik várhatóak, nagyon kíváncsi lettem. Ezen kívül megértelek, mert átérzem a helyzetedet. A lényeg, hogy neked jó legyen. Azért remélem, hogy nem féléves szünet vagy ilyesmi következik, de tedd úgy, ahogy jónak látod. :)

    VálaszTörlés
  2. Ajj már </3 ne csináld ezt velünk :( mi lessz ha szünetelteted? meghalok!
    kérlek szépen minél hamarabb vond ezt vissza...én nem tudom ezt a blogot majd csak úgy elengedni..még szünetet tartani sem vagyok képes..de ettől függetlenül még megértünk téged :) xx.marcsy:*

    VálaszTörlés