2012. október 8., hétfő

19.rész




Harryvel a repülőtéren voltunk és szálltunk fel a gépre. Anyut felhívtam hogy Magyarországra megyek.

-Szijaa anyu csak szólok hogy a repülőn ülök és megyek haza.-mondtam neki.
-Mi? Nem tetszik Anglia vagy Harryvel összevesztél vagy mi?? -kérdezte.
-Nem semmi baj Harry velem van. Csak szeretne veletek találkozni.-mondtam anyunak. Harry persze végig bökdöste a vállam hogy mit mondok mert ő nem tud magyarul beszélni.- Anyu majd hívlak ha Magyarországon vagyunk szija.
- Stacy mégis hogyan fogok a szüleiddel beszélgetni??-kérdezte Harry.
-Google fordító??  - mondtam.- Nyugi már én is ott leszek.
- De ha nem akarom hogy mindig fordítgass?-kérdezte.
-Akkor megtanulsz magyarul.;)-mondtam neki - A szüleim is tudnak angolul egy minimálisan..A lényeg hogy lassan beszélj.-Mondtam neki.
-Lassan?? EEEENNNÉÉÉÉLLLL LLLAAAASSSAAABBBAAANN??-próbálgatta a lassú beszédet Harry.
-Nem ennyire nem :DD-mondtam neki és szakadtam a röhögéstől aztán Harry is.
Felszállt a gép és Harry egész idő alatt favicceket mesélt nekem.1 óráig még nevettem rajtuk de utána már kínszenvedés volt hallgatni. Az utolsó 5 percben már azon röhögtem ahogy Harry mindegyik vicce után oda tette hogy "AJJ DE VICCES VAGYOK" és röhögött. 
-*Kérjük önöket hogy szedjék össze csomagjaikat 1 perc múlva landolunk*-mondta  hangos bemondó.
-Harry hagyd a vicceidet és pakolj össze.-mondtam neki.
-Mit kell itt pakolni?? Csak le szedem fentről a bőröndöt és kész vagyok.-mondta Harry.
-Aha..jah,, meg amit olvastál vicc újságokat össze kéne szedned.:)-mondtam.
Majd össze pakolta és szállhattunk is le. Ahogy leszálltunk és be mentünk a repülőtérre rengeteg fan ott várta mindenféle táblával és fényképekkel. Harry persze sok mindenkihez oda ment és fényképezkedett velük. Nekem addig volt időm hogy felhívjam Darcy-t hogy mi van Londonban.
-Darcy megjöttünk. inden okés ott?-kérdeztem.
-Persze hogy az :D-mondta.-Jó szórakozást.:)-majd letette a telefont. 
-Stacy kivel beszéltél?-kérdezte Harry.
-Csak Elena nénikémmel hogy megjöttünk.-mondtam neki.
Apu ott várt minket a repülőtéren mivel éppen Pesten volt. 
-Szija Stacy. És szijaa. Hogy kell neki köszönni?-kérdezte tőlem apu.
-Helo.-mondtam apunak.
-Oké..Akkor helo Harry..-mondta apu.
-Hi :D-köszönt apunak Harry.
Beültünk a kocsiba és síri csönd volt. Harry előre ült apu mellé. Én meg hátra. 
-So What's up??-kérdezte Harry aputól.   (szóval mi újság?)
-Stacy most mit kéne mondanom?-kérdezte. 
-Harry you must use the translator.-mondtam Harrynek. (Harry használd a fordítót)
És akkor Harry elővette a telefonját és fordította amit mondani akart.
-Hogy van?-kérdezte aputól már magyarul.
-Kösz fiam nagyon jól.-mondta apu.
-Stacy Help me.!-mondta nekem Harry.   (Stacy segíts nekem)
-Okay...Dad said it's nothing special.-mondtam Harrynek. (Apu azt mondta hogy semmi különös)
-Thanks. Okay. Um.. Tehát van nálad autó.-mondta Harry apunak de én már nem bírtam így szakadtam a röhögéstől.
-ŐŐ..igen ahogy látod.-mondta apu és elmosolyodott.
-Szerintem hagyjátok a beszélgetést/ I think, do not talk. :DD-mondtam nekik és mindenki el kezdett röhögni a kocsiban. 
Még 1 óra volt míg haza érünk de nekem már jó kedvem volt. Addig én aludtam egyet Harry google fordítózott és jegyzetelte amiket mondani akar majd. Apu pedig vezetett. 

A következő részben elmesélem az 1. találkozását anyunak és Harrynek és a kishúgom-Harry találkozását. Bocsánat ha az angol részben hibásan írtam le valamit vagy értelmetlenül...


(1-2 komment után következő rész)


2 megjegyzés: