2012. október 29., hétfő

Első alkalom. 24.rész

Miután bementünk a szobáinkba Harry rögtön bezárta az ajtót. 
-Ed elmegyek lefürdök.-mondtam neki.
-Ed?? Így még sosem hívtál -mondta nevetve.
-Hát kell egy kis változatosság:D-mondtam Harrynek.
Harry csak nevetett. Én pedig elment a fürdőszobába. Megengettem a vizet és leültem a kád szélére. Kezemet néha betettem a vízbe megnézni hogy jó-e. Miután jó meleg volt elzártam, levetkőztem és bele ültem. Fejemet kád szélére tettem és gondolkodtam az élet nagy kérdésein. 5 perc után kopogtatnak...
-Harry??-kérdeztem.
-Igen..Bejöhetek??-mondta.
-ŐŐ..igen...-mondtam. 
Harry bejött és csak mosolygott. Én pedig takartam magam a habokkal. 
-Mit mosolyogsz ennyire??-kérdeztem tőle.
-Vicces...-mondta.
-Mi??Én??-kérdeztem.
-Nem..Bele gondoltam valamibe..-mondta. 
Majd ki ment a fürdőszobából. Nem tudom igazából miért jött be..De az a mosoly mindig felvidít. Pedig most nem is voltam szomorú. 
Kiszálltam a kádból. Felvettem fehér köntösöm és vizes hajamra tettem egy törölközőt. Kimentem a fürdőszobából és Harry bámult kifelé az ablakon. 
-Mit nézel? -kérdeztem.
-Gondolkodok...Egyébként a fákat...-mondta.
-És min gondolkozol?-ültem le mellé.
-Tudod..Nagyon szeretlek.Több barátnőm volt már..És hát..
-Mi volt velük??
-Velük már szinte a 2. napon lefeküdtem....Már majdnem 2 hónapja hogy járunk de nem feküdtünk még le...-mondta nagy nehezen.
-De én mondtam hogy nem akarok sietni.-mondtam neki.
-Igen és nincs ezzel baj. Csak valahogy így akartam mondani hogy tudd hogy szeretlek.-mondta.
-Tudom hogy szeretsz..És...kész vagyok..-mondtam neki.
Harry elmosolyodott és elkezdtünk csókolózni. Harry jól csókol. Majd karjai közé vett és átvitt az ágyhoz. Lassan levetkőzött majd én is. Nyakamat kezdte csókolgatni majd arcom. 
-Ez így jó?-kérdezte tőlem.
-Igen.-mondtam. 
Harry nagyon romantikus volt az ágyban persze amúgy is az de ezt a részét még nem ismertem. 1 óra elteltével már csak feküdtünk az ágyon és néztük egymást.
-Stac te vagy a legjobb akivel eddig megtettem.-mondta.
-Valószínűsítem azért mert másokkal rögtön lefeküdtél volna mielőtt kialakult volna az érzelmed.-mondtam neki.
-Igen. Van benne valami.-mondta Harry.
Mellkasára tettem fejemet, ő pedig átölelt és megpuszilta homlokom. Aztán elaludtunk.
Megváltozott az életem. A legjobb pasi az enyém. Mára már engem is követnek az emberek. Ki gondolta volna hogy ez az én mázlim? Soha nem hittem a csodákban. De most már belátom hogy tévedtem. Harry,London,Niall,Liam,Zayn,Louis....Eleanor,Danielle,Little Mix...És még sokan mások a barátaim lettek. A LEGJOBB barátaim. Ez mi más ha nem csoda? Be vallom igazi mázlista vagyok..

Remélem tetszett.:)) Komiba léci írd le hogy mi a véleményed a blogomról vagy pedig csak a 24. részről.:)
1 koment és új részt írok :))

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez is :)))
    Egyszerűen imádom a blogodat :D siess a kövivel :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Temindig jó blogot írsz. Imádooom *-*
    siees a következőveel *-* <3

    VálaszTörlés