2012. október 23., kedd

Furcsa érzés. 23.rész

Tényleg elgondolkodtam ezen hogy mit érezhetek. És ahogy mondtam nagyon furcsa volt. *megcsörren a telefonom*
-Stacy merre vagytok??-Harry hívott és kérdezte tőlem.
-2. emelet egy padnál vagyunk.-mondtam neki.
-Akkor megyek.-mondta, majd letette telefonját.
Bella látta hogy nem vagyok valami jól. És kérdezte is:
-Mi a baj?? 1 órával ezelőtt még olyan boldog voltál..Most pedig....-mondta.
-Nem tudom mi van velem. Amikor megláttam hogy a lányok puszit kérnek valami furcsát éreztem. Soha nem éreztem még ilyet..-mondtam Bellának.
-Féltékenység?-kérdezte.
-Nem tudom. Amikor Scottal jártam nem éreztem ilyet soha.-mondtam neki.
-Scott egy bunkó senki házi volt..Nem tudom mit szerettél benne..És azt sosem vetted észre hogy Jim még mindig szeret..-mondta Bella.
-Mi?? Jim sosem szeretett úgy...Csak mint egy barátot..-mondtam.
-Hülye vak vagy...De vissza térve Harry-hez mond el neki hogy mit érzel. Ez annak is a jele hogy nem bízol meg benne eléggé. És bizonytalan vagy a kapcsolatotokban.-mondta nekem Bella.
-Mikor lettél te ilyen tudós??-kérdeztem.
-Amikor anyu vett nekem egy könyvet a szerelemről.-mondta.
Harry pár perc múlva már jött is. És megfogta a kezem. De látta rajtam hogy nem minden okés.
-Stacy jól vagy?-kérdezte.
-Igen. Persze...-mondtam.
Hazudtam neki. Pedig utálok hazudni. 
Bella mondta hogy be akar menni a New Yorker-be úgyhogy elkísértük. Én nem akartam bemenni nem volt kedvem hozzá. 
-Bella adok neked 10000forintot vegyél magadnak valamit én pedig beszélek addig Stacyvel.Oké?-kérdezte Harry és Bella kezébe nyomta a pénzt. 
Bella ott hagyott minket Harry pedig oda jött hozzám.
-Stac tudom hogy valami baj van. Másfél hónapja együtt vagyunk látom hogy nincs minden rendben.-mondta Harry.
Nem tudtam bele kezdeni. Azt se tudom mit érzek. Így szavakba nem tudom önteni. 
-Légyszíves mond el. -könyörgött Harry.
-Nem tudom mit érzek.-mondtam.
-Nem tudod hogy szeretsz-e??-kérdezte.
-Tudom hogy szeretlek. De amikor meglátlak azzal a sok lánnyal akik szebbek nálam..Nem tudom.-mondtam neki.
-Én egy lányt szeretek és az te vagy. Nekem te vagy a legszebb.-mondta Harry.
-Most így gondolod. De mi lesz 5 hónap múlva?? Vagy 1 év múlva??-mondtam neki.
-Te. Akkor is téged foglak szeretni.-mondta majd átölelt és fülembe súgta hogy "Szeretlek".
Rögtön elmúlt az a furcsa érzés. Rájöttem hogy tényleg féltékeny lehettem. Harry és én pedig kézen fogva sétáltunk a plázában el is felejtve azt hogy Bellát ott hagytuk a boltban. De olyan 15 perc múlva vissza mentünk érte. És jött velünk tovább. Anyut felhívtam hogy jöhetnek értünk mert végeztünk. 
Délután 5kor pedig át vettük a szobánkat a hotelban.Harry és én külön szobában voltunk anyuék pedig együtt Bellával. 

/2 komment és következő rész/

1 megjegyzés: