2012. október 30., kedd

Vissza Londonba. 25.rész

Reggel felkeltünk Harryvel és össze csomagoltunk mivel ma vissza megyünk Londonba. 9-kor lementünk reggelizni. Szüleim és Bella már megreggelizett, de ott voltak velünk.
-Édesem mikor megy vissza a gép?-kérdezte anyu tőlem.
-11:00-kor indul. Szóval 10-re oda kell mennünk. Már össze csomagoltunk.-mondtam anyunak.
Harry ette a briósát Bella pedig nézte ahogy eszik. 
-Bella miért nézed azt ahogy eszik??-súgtam Bellának.
-Még így is annyira cuki -mondta Bella.
Harry persze nem tudta miről van szó de mosolygott. 15 perc múlva felmentünk a szobáinkba és lehoztuk a cuccainkat. Vissza adtuk a hotel szobák kulcsait és indultunk a repülőtérre. Háromnegyed10-re megérkeztünk a repülőtérre. Leültünk egy padra és vártunk. Megszólalt a telefonom. El hívott. Férre vonultam tőlük.
-Stacy. Megérkeztünk Londonba...De te és Harry hol vagytok??-kérdezte.
-Mi a repülőtéren.-mondtam.
-Londonban? Akkor értetek menjek??-kérdezte.
-Ja nem hanem Magyarországon. Harry találkozni akart a szüleimmel.Így eljöttünk.-mondtam Elnek.
-Értem.. Akkor a buli Zayn-nél lesz ugye?! Mert akkor oda megyek megnézem hogy haladnak.
-Igen de Louist ne vidd -mondtam neki.
-Gondoltam. Akkor megyek is ha megérkeztetek csörögj.-mondta El.
-Mindenféleképpen. -majd letettem a telefont és vissza mentem anyuékhoz.
Bella és Harry elkezdtek beszélgetni..(ANGOLUL)
-És jössz majd máskor is Magyarországra?-kérdezte Bella.
-Igen. Nagyon tetszik.-mondta Harry.-És te jösz majd Londonba?
-Hát...Ha Stacy kivisz...-mondta.
Aranyos volt Harry és Bella ahogy beszélgettek. Anyu és apu csendben voltak és minket néztek.
-Anyu ha akartok nyugodtan haza mehettek nem kell megvárni 11órát. Megleszünk mi Harryvel.
-Nem..Megvárjuk mi is-mondta anyu.
Így velünk maradtak. Hamar eljött a 11óra és mi már szálltunk is fel a gépre. 
-Anyu majd hívlak ha megérkeztünk.-öletem meg anyut majd aput. 
-Vigyázz Harry-re.-mondta nekem Bella.
-Hahaha rendben -majd megöleltem őt is.
Harry elköszönt szüleimtől és Bellától majd felszálltunk a gépre.  Ablak mellé ültem így láttam anyuékat. Harry megfogta a kezem és elaludt. Olyan jó az alvókája...Ahogy felszálltunk a gépre ő már aludt is.Létezik ilyen?? Gondoltam magamban...Egy kis idő múlva már én is elaludtam. 4 óra múlva már Londonban landolt a gépünk. Felhívtam El-t hogy megjöttünk.  Ő kijött értünk és elvitt Zayn házához.
-Miért jöttünk ide??-kérdezte Harry.
-Mert itt hagytam a táskámat és mielőtt haza vinnélek Harry be kell mennem érte.-mondta El.
Kiszálltunk a kocsiból és bementünk Zayn házába. Zayn.Liam,Danielle,Niall,Darcy,Josh,Emily,Steven és még sokan mások ott voltak bent. Már csak Louis hiányzott. 
-Mi folyik itt??-kérdezte Harry.-Bulit rendeztetek de engem nem hívtatok meg? 
-Ez a buli a tied...-mondta neki El.
-Akkor vegyüljünk -mondta nekem Harry.
1percre rá Louis is megérkezett. Louis is meglepődött hogy nem hívták meg..
-Buli??Nélkülem??Rendesek vagytok.   -mondta Louis.
-Ez a buli a tied...-mondta El.
-Ja vagy úgy..
Harry és Louis meglátták egymást és...
-Ez meg mit keres itt?? -kérdezte lenézően  Louis.
-Én is kérdezhetném..-mondta Harry.
Harry és Louis véres szemekkel néztek ránk..Pontosabban Elre és rám.. Nem tudtuk hogy mi lesz ebből...

Komment hogy milyen lett..:)

1 megjegyzés:

  1. Kíváncsi leszek mi lesz Lou és Harry közt.Amúgy jó rész, kövit!! :D

    VálaszTörlés