2012. október 19., péntek

Eltűnve Magyarországon. 21.rész

 Harry és én elvittük Bellát fagyizni. Bella 8. osztályba jár és nagyon jól tudja az angolt. Kedvenc tantárgya és így Harryvel is tud beszélni valamilyen szinten. 
-Szóval Bella szereted az 1D-t?-kérdezte Harry.          
-Igen. Directioner vagyok -mondta Bella.
-Tök jó. És melyik a kedvenc zenéd??-kérdezte Harry.    
-Live While We're Young. -mondta Bella.
Elbeszélgettek így még egy ideig én pedig csak figyeltem őket és nevettem. Bella folyamatosan mosolygott ahogy Harry is. A fagyis csak 5 percre van tőlünk úgyhogy hamar oda értünk.
-Harry vegyetek fagyit mindjárt jövök.-mondtam Harrynek. Majd elmentem telefonálni Emilynek hogy minden okés-e Londonban.
-Szija Em. Mizujs Londonba?? -kérdeztem Emilytől.
-Szia. Minden okés a helyet lefoglaltuk a bulihoz..-mondta Em.
-Milyen helyet?? Ez házi buli lesz....-mondtam neki.
-Akkor úgy mondom hogy Zayn házát lefoglaltuk.-mondta Emi.
-Jah az úgy már más. És hogy van Niall??-kérdeztem.
-Holnap jön haza  Liam és Zayn segít majd haza jönni. -mondta Emily.
-Na de jó. Akkor ő is ott lesz a bulin. Na de most le kell tennem mert fagyizni vagyunk Bellával meg Harryvel. Akkor bármi van hívjatok. Puszi.-mondtam.
-Pusszantalak.-mondta Emily.
Vissza sétáltam hozzájuk és Harry epres fagyit vett nekem. Nem tudom honnan tudta hogy ilyet akarok enni.
-Tudtam hogy az epres a kedvenced..-mondta nekem Harry.
-Honnan is?? -kérdeztem.
-A kedvenc gyümölcsöd az eper és így levettem hogy akkor fagyiban is.-mondta.
-Hát ez talált süllyedt.-mondtam. Majd Harry megcsókolt. 
-Tudom imádjátok egymást és stb..De futnunk kéne..Legalábbis Harrynek.-mondta Bella.
-Miért?-kérdezte Harry majd hátra fordult és egy lány sereget láttunk ahogy futnak sikítva Harry és az 1D fényképeivel a kezükben. Harry rohanni kezdett Bella és én pedig leültünk a padra hogy megegyük a fagyinkat. Feleslegesen futottunk volna..
-Harry mindig ilyen cuki?? És meddig fog futni??-kérdezte tőlem Bella.
-Igen mindig és addig amíg fel nem adja.. Ilyenkor képet csinál a rajongókkal és majd fel fog hívni hogy hol van és hogy hova menjünk.-mondtam Bellának.
Fél óra eltelt Harry még mindig nem hívott. Bella kérdezgetett hogy hol van Harry miért nem hív. Én azzal nyugtattam hogy biztos sok a rajongó. Majd eltelt 1 óra..Másfél óra..2 óra..És még mindig semmi.Bellának mondtam hogy menjünk el és keressük meg mert nem hiszem hogy ennyi a rajongó. 
-Anyu apu elmegyünk Harryt meg keressük majd jövünk..-mondta nekik.
Elindultunk Bellával és először a parkba mentünk majd a városházánál néztük meg. Semmi. 
-Stacy hívd fel Harryt. Így soha nem találjuk meg.-mondta Bella.
-Jó hívom.-felhívtam Harryt de kisípolt. - Ki van kapcsolva.
Nagyon féltem hogy mi történt vele. Sötétedni is kezdett úgyhogy volt miért aggódnom.
Sétáltunk Bellával a játszótéren de ott se semmi. Majd találkoztam régi barátaimmal Scottal és Jimmel. 
-Stacy szia. Rég láttunk.-mondta nekem Scott.
-Hát..1hónapja ..-mondtam.
-Harryt keresed??-kérdezte tőlem Jim.
-Honnan veszed??-kérdeztem.
-Mind1. A lényeg hogy a körforgalomnál van.....-mondta Jim. 
-Jim te idióta.... -mondta neki Scott.
-Köszi Jim..akkor mi megyünk is sziasztok..-köszöntünk el.
Elmentünk a körforgalomhoz és Harry tényleg ott volt..Kicsit szakadtan...
-Harry mi történt veled??-öleltem meg és kérdeztem. 
-Rajongók...-mondta.- Volt két fiú.. Nem tudom kik de az egyik meg akart verni de a másik leállította..
-Jim és Scott??-kérdeztem.-Jim magas barna hajú Scott pedig egy szőke hajú fiú. Ők voltak?
-A szőke de akkor Jim megállította így nem vert meg.-mondta Harry.
-Úristen...Jim mondta hogy ide jöjjünk mert itt vagy..
-Jim jó fej akkor...De mindegy menjünk..
Majd haza sétáltunk. Bella mondta hogy már teljesen szét sétálta a lábát.Nem csodálom. Amikor haza értünk Harry elment lefürödni majd én is.
-Stacy minden okés?-kérdezte anyu.
-Persze. -mondtam majd mentem lefeküdni.
Harry már feküdt az ágyban amikor én is befeküdtem mellé. Majd fejemet a mellkasára tettem  ő átölelt és így aludtunk el.

/2 komment és kövii/

2 megjegyzés: