2012. október 12., péntek

Magyarországon 20.rész

Az utolsó 1 órát végig aludtam így nekem gyorsan eltelt míg haza érünk. Ahogy megláttam a város tábláját felsikítottam hogy úristen újra itthon vagyok. Harry persze nem értette de mosolygott.
-Stacy ebbe a városban laksz?-kérdezte Harry (angolul)
-Igen. És imádok itt lenni.-mondtam neki.
-Aranyos kis város.-mondta Harry.
A körforgalom után az 1. kanyarban lefordultunk és onnan már csak egyenesen kellett menni a házunkig. Én teljesen be voltam zsongva ugyan akkor féltem hogy hogyan fognak beszélgetni Harryvel mivel ő angol és a szüleim pedig csak kicsit tudnak angolul. 
-Itthon vagyunk.-mondta apu.
Harry kiszállt az autóból és ahogy meglátta hogy 2 lány elsétált az utcán elbújt hogy nehogy oda jöjjenek hozzá.
-Harry te mit csinálsz??-kérdeztem.
-Őőő. Csak elbújok előlük.-mondta nekem.
-Ugye tudod hogyA itt nincs akkor hírneved ebben a kis városban?-mondtam neki nevetve.
-Mii?? Ez most komoly?-kérdezte.
Anyu kijött és úgy átölelt hogy a karjaim pirosak lettek majd Harry oda jött mellém és elkezdődött az amitől féltem.
-Anyu ő Harry. Harry ő az anyukám.-mondtam. (az 1. mondatot magyarul a 2. mondatot már angolul.)
-Nice to meet you.-mondta anyu.
-Yeaa Nice to meet you too.-mondta Harry. 
Szóval eddig nem volt vészes aztán bementünk a házba és Angliában nem szokás levenni a cipőt a házban de itt igen. És akkor Harry bement cipővel a házba, anyu pedig bökdöste a vállam hogy most mosott fel és hogy szóljak neki hogy vegye le. 
-Őőő..Harry légyszíves vedd le a cipődet.-mondtam neki.
-Itt ez a szokás?? - kérdezte.
-Igen.-mondtam.
Leültünk az asztalhoz anyu és apu velünk szembe, és anyu csak mosolygott apu meg azt sem tudta hogy miért is vagyunk csendben és miért nem eszünk valamit.
-Anyu hol van Bella??-kérdeztem.
-Focizni van.
-Focizik?-kérdeztem.
-Ki focizik?-kérdezte tőlem Harry.
-Ezt értetted?-kérdeztem.
-Hát a focit igen.-mondta.-Imádok focizni.
-Tudom.-beszéltük meg Harryvel angolul anyuék pedig csak néztek minket alig értettek valamit is.
-Amúgy mindjárt jön Bellus.-mondta apu.
Ahogy kimondta be is lépett az ajtón és ahogy beljebb lépett látta hogy ott ülök az asztalnál és Harry Styles mellettem. Abban a pillanatban elájult. Szó szerint elájult, és Harry felugrott hogy felállítsa. 
-Hey..Little girl...-mondta neki Harry,
-Úristen . -mondta Bella. Ez az egy szó az amit ki tudott ejteni a száján.
Majd leült az asztalhoz ő is persze ő Harry mellé.
Anyuék csak ültek semmit nem kérdeztek tesóm Harryt nézte,Harry csak mosolygott én pedig kínosan éreztem magam így megtörtem a csendet. 
-Harry megmutatom a házat.-mondtam neki.
-Okés. Az ott a te szobád lesz szerintem.-mondta Harry.
-Tévedsz. Enyém a másik oldalon van.-mondtam neki.
-Arra gondoltam. -És elindult a szobám felé.-Aranyos a szobád. -mondta.
-Köszi de semmi extra nincs benne. -mondtam neki.
-De az ágy az jó rugós.-kacsintott rám.
Én csak nevettem és beleültem az ölébe. Gyengéden elkezdte csókolni a nyakam ami teljesen lázba hozott. Majd az arcomat puszilgatta végül pedig a fülembe súgta hogy: -"Szeretlek".
Ez az a szó ami mindig annyira jól esik. És elkezdtünk csókolózni de tesóm bejött hogy vigyük el fagyizni. Így abba hagytuk és elvittük fagyizni. 

A következő részben leírom hogy milyen volt a fagyizás és az első kisvárosi napja Harrynek velem és Bellussal.


/2 komi és kövi rész/


2 megjegyzés: