2012. október 22., hétfő

Féltékenység vagy sem??! 22. rész

Harry és én csak 3 napra jöttünk haza. Az utolsó napot pedig Budapesten töltjük a családommal.Reggel 8kor indulásra készen álltunk a csomagjaink már össze voltak csomagolva. És elindultunk Budapestre. Harry mellettem ült így én középen. Egyfolytában a kezét a lábamra tette és simogatta. Nem győztem mondani neki hogy most egy kicsit hadjon ezzel. Tesóm itt van mellettem és mindent láthat. És 5 percre abba is hagyta de újra kezdte. Úgyhogy megfogtam a kezét. Olyan puha keze van, imádom megfogni. Aztán a telefonján beszélgettünk.
-Mikor érünk oda?-kérdezte tőlem.
-1óra múlva.-írtam neki vissza.
-Szeretlek Stacy. -írta Harry.
-Én is téged  -írtam vissza.
Majd Harry elaludt ami nem volt meglepő. Anyuék aztán kérdezgettek..:
-Stacy jól megvagytok?-kérdezte.
-Persze anyu. Szeretem őt.-mondtam neki.
-Vigyázz vele kicsim. Híresség rengeteg lány körbe veszi. Nehogy csalódj benne.-szólt hozzám apu is.
-Bízok benne.-mondtam nekik de elgondolkodtam ezen...
Aztán bedugtam a fülembe a fülhallgatót és zenét kezdtem hallgatni. Így hamar eltelt az idő és már Budapesten is voltunk. 
-Harry kelj fel itt vagyunk.-mondtam.
Harry felkelt és olyan aranyos volt a haját teljesen elaludta. 
-Anyu mi bemegyünk a WestEnd-be.-mondtam anyunak.
-Bella te merre akarsz menni?-kérdezte apu tőle.
-Én is oda.-mondta.
-Akkor titeket leteszlek ott mi pedig elmegyünk addig valahova.-mondta apu.
Le is tett minket hármónkat és ők el is mentek. 
-Bella akkor merre akarsz menni?-kérdeztem tőle.
-Claire's.-mondta Bella.
Harry mosolygott mert tudta hogy a képe ott van a Claire's-ben.  Bementünk a plázába és megkerestük a Claire's-t. Ahogy megtaláltuk bementünk és rengeteg lány volt ott az 1D-s részlegnél. És ahogy észre vették Harry-t csak mosolyogtak és köszöngettek neki...
-Harry egy fotót kérlek.-mondták.
-Öm...Oké.-mondta.
Majd elkezdtek fotózkodni. Így el voltak Harryvel foglalva Bella pedig választhatott valamit az 1D-s polcról. Ő egy nyakláncot választott. Kifizettük és Harry még mindig fotózkodott a lányokkal. Az egyik lány megkérte hogy adjon neki puszit. És Harry adott is.. Nem tudom olyan furcsa érzés volt. Talán féltékeny lennék?? Aztán megölelte őket. És így elgondolkoztam azon amit anyuék mondtak a kocsiban:"Vigyázz vele kicsim. Híresség rengeteg lány körbe veszi. Nehogy csalódj benne."
Aztán Harry kijött 15 perc után és mondta hogy mehetünk. De közelse. Több lány jött oda és fotót és autogramot kértek tőle.
-Akkor Harry maradj mi elmegyünk.....-mondtam neki.
-Ne Stacy.! Várj.-mondta Harry de addigra mi elmentünk.
Bella és én addig szétnéztünk más boltokban. Én nem bírtam vásárolni. Én egyszerűen csak arra gondoltam hogy mi lesz akkor ha Harry tényleg megfog csalni. Sokkal szebb lányokat láttam már, akik puszit kértek Harry-től. Nem tudom tényleg féltékeny vagyok, vagy csak félek attól hogy elveszítem. Örök kérdés marad.. Nem tudom mit érzek..

/2 koment és következő rész/

2 megjegyzés: